Reklam

Resultat 1 till 4 av 4

mne: Ngon klubb/affr i San Jos?

Kenneth Es avatar
    Reg.datum
    Oct 2006
    Inlgg
    3 208
    Jobb
    Glidare
    Klubb
    IGG SYD

Standard Ngon klubb/affr i San Jos?

Skall till San Jos utanfr SanFransico i en vecka och undrar om det finns en klubb eller affr dr i nrheten, ngon som vet?
    Grna ppen en Sndag!
    Ken
    DS-24 operatr.
    Hatar min dator, men tillbringar nd 10 timmar om dagen med den.
    lskar mina 30s med Stinger 400 size nr den gr som bst.
    FPV is das Shit! avstnd 27km med TechPod, hjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.

Reg.datum
    Jul 2007
    Inlgg
    243
    Jobb
    Lrarkandidat
    Klubb
    EMFK, Engelholms ModellFlyg Klubb, MRFS Malmradioflygsllskap

Standard

Du fr grna kpa med en DA100 till mig! ;-)

//

Magnus

Standard

Finns lite att vlja p. Du fr vl kolla ppettider dock: http://lmgtfy.com/?q=hobby+shop+san+jose+california
    "Allting beror p allting"

Kenneth Es avatar
    Reg.datum
    Oct 2006
    Inlgg
    3 208
    Jobb
    Glidare
    Klubb
    IGG SYD

Cool

Idag var jag hr och rjde, de hringa amerikanarna r ett trevligt och snackigt folk.

Idag assisterade jag en helikopter pilot p sin premir av en turbin helikopter, vilket gick bra fr vi fick upp den i luften.

FPV r inte s vanligt hr p denna klubben, endast en hade en 450 NAZA och den enda i klubben. Jag frgade inte varfr, men det r skott pengar p dem i vissa stater. Med den omgivningen som de har skulle FPV vara kanon, de hade berg p ena sidan och odling p ker p andra sidan.

Annars flg de mest omkring med samma modeller som i gr hemma, fast jag tycker nog vi har bttre ordning och frshare modeller i Sverige. Ntt de inte fattat hr r att det finns ljuddmpare, dj...va liv frn startboxen och flyglinjen.

http://www.sccmas.org/

En trevlig grej var att det fanns minst tre tjejer som flg, de slpade dit sina barn och sedan stllde de sig och flg.

Bilder fr bli en annan gng, det bara hnger sig!
    Ken
    DS-24 operatr.
    Hatar min dator, men tillbringar nd 10 timmar om dagen med den.
    lskar mina 30s med Stinger 400 size nr den gr som bst.
    FPV is das Shit! avstnd 27km med TechPod, hjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.

Behrigheter fr att posta

• Du fr inte posta nya mnen
  • Du fr inte posta svar
  • Du fr inte posta bifogade filer
  • Du fr inte redigera dina inlgg
  •