Reklam

 
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Någon klubb/affär i San José?

  1. #1
    Kenneth Es avatar
    Reg.datum
    okt 2006
    Inlägg
    3 453
    Jobb
    Glidare
    Klubb
    IGG SYD

    Standard Någon klubb/affär i San José?

    Skall till San José utanför SanFransico i en vecka och undrar om det finns en klubb eller affär där i närheten, någon som vet?
    Gärna öppen en Söndag!
    Ken
    DS-24 operatör.
    Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
    Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
    FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.

  2. #2

    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    242
    Jobb
    Lärarkandidat
    Klubb
    EMFK, Engelholms ModellFlyg Klubb, MRFS Malmöradioflygsällskap

    Standard

    Du får gärna köpa med en DA100 till mig! ;-)


    //

    Magnus

  3. #3

    Standard

    Finns lite att välja på. Du får väl kolla öppettider dock: http://lmgtfy.com/?q=hobby+shop+san+jose+california
    "Allting beror på allting"

  4. #4
    Kenneth Es avatar
    Reg.datum
    okt 2006
    Inlägg
    3 453
    Jobb
    Glidare
    Klubb
    IGG SYD

    Cool

    Idag var jag här och röjde, de häringa amerikanarna är ett trevligt och snackigt folk.

    Idag assisterade jag en helikopter pilot på sin premiär av en turbin helikopter, vilket gick bra för vi fick upp den i luften.

    FPV är inte så vanligt här på denna klubben, endast en hade en 450 NAZA och den enda i klubben. Jag frågade inte varför, men det är skott pengar på dem i vissa stater. Med den omgivningen som de har skulle FPV vara kanon, de hade berg på ena sidan och odling på åker på andra sidan.


    Annars flög de mest omkring med samma modeller som i gör hemma, fast jag tycker nog vi har bättre ordning och fräshare modeller i Sverige. Nått de inte fattat här är att det finns ljuddämpare, dj...va liv från startboxen och flyglinjen.

    http://www.sccmas.org/

    En trevlig grej var att det fanns minst tre tjejer som flög, de släpade dit sina barn och sedan ställde de sig och flög.

    Bilder får bli en annan gång, det bara hänger sig!
    Ken
    DS-24 operatör.
    Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
    Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
    FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •