Reklam

 
Resultat 1 till 20 av 67

Ämne: Första grejerna

Trådad visning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #14

    Standard

    Hitta begagnade grejer är inte så svårt!
    Naturligtvis så har du prylmarknaden här i det här forumet, men annars så gäller det gamla vanliga dvs Blocket, Tradera etc.

    Glöm inte att tex gå in på Heli Sweden och kolla runt, för de använder samma sändare, mottagare mm mm som vi gör. Jag hittade helt otippat ett stort nytt bensinflygplan, för ett tag sedan, på rsb.se (RadioStyrda Bilar) till ett mycket fördelaktigt pris.

    Om du inte hittar det du söker, så lägg ut en köpesannons på prylmarknaden här och vips är det någon som kommer på att de har något som samlar damm i en hylla.
    Jag har nästan tagit det som vana att göra så innan jag beställer nytt. Mycket beroende på att jag fortfarande är ganska bra på att krascha o det känns onödigt att se sprillans nya saker bli flis.

    Dessutom kan du kolla och jämföra priser i utländska butiker på nätet.
    Vi har faktiskt en tråd här på nybörjarforumet som avhandlar en hel del av dom.
    Utländska hobbybutiker
    http://www.rcflyg.se/forum/showthread.php?t=37079
    Tänk på att om du beställer utanför EU kan du åka på tullavgift och moms, men om jag inte minns fel så stod det lite om det i tråden.

    Om du undrar om det är ett hyfsat köp, fråga någon här på forumet.
    Vad gäller lurendrejerier är det en risk man alltid tar om man handlar på nätet... Tyvärr..
    Senast redigerat av Medeashusse den 2013-09-18 klockan 16:47.
    Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •