Reklam

 
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Tackar, Växjö/Ljungby RC!

  1. #1

    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    291
    Jobb
    DNA-hacker
    Klubb
    Malmö Radioflygsällskap

    Standard Tackar, Växjö/Ljungby RC!

    Var i Småland i helgen och passade på & flög lite på Ljungbyfältet både lördag och söndag. Lördag förmiddag var det kanonväder för flygning. Varför var det ingen annan där?!?

    Oavsett, Tackar, Växjö/Ljungby-klubben för att ni är så generösa med detta fantastiska fältet och låter oss andra gästflyga där.

    Senast redigerat av administrator den 2013-10-13 klockan 22:22.

  2. #2
    henke2s avatar
    Reg.datum
    mar 2011
    Inlägg
    3 201
    Klubb
    Ljungby RC-Klubb

    Standard

    Kul med besökare, hade du sagt till innan så hade vi kunnat synca in flygningarna. Vet att det var ett gäng ute både i lördags och idag, dock andra tider mot dig tydligen :-P
    Superhero

  3. #3

    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    291
    Jobb
    DNA-hacker
    Klubb
    Malmö Radioflygsällskap

    Standard

    Var där vid 11 i lördags & vid 15 idag och flög F22:an i videon och min quad. Stod och räknade kossor nu i eftermiddags. De var inte ute igår.

    Jag passerar Ljungby lite då & då på helgerna då sambon tillfälligt bor i Växjö pga sitt jobb, och det är inte varje helg hon åker hem till Skåne, så då åker jag upp.

  4. #4

    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    291
    Jobb
    DNA-hacker
    Klubb
    Malmö Radioflygsällskap

    Standard

    Här är grejorna jag flög med.
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	20131012_123204.jpg 
Visningar:	93 
Storlek:	125,8 KB 
Id:	41344  

  5. #5
    henke2s avatar
    Reg.datum
    mar 2011
    Inlägg
    3 201
    Klubb
    Ljungby RC-Klubb

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Elflygarn Visa inlägg
    Var där vid 11 i lördags & vid 15 idag och flög F22:an i videon och min quad. Stod och räknade kossor nu i eftermiddags. De var inte ute igår.

    Jag passerar Ljungby lite då & då på helgerna då sambon tillfälligt bor i Växjö pga sitt jobb, och det är inte varje helg hon åker hem till Skåne, så då åker jag upp.
    Oki, dra ett PM nästa gång om du vill ha sällskap så kan jag förmedla tiden till kompisarna här.
    Superhero

  6. #6

    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    291
    Jobb
    DNA-hacker
    Klubb
    Malmö Radioflygsällskap

    Standard

    Ska göra det. Här är lite copterflygning från i eftermiddags. Ganska trist video, eftersom jag mest sysslade med att testa att jag fått rätt på mina gains för RTH/auto land...


Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •