Reklam

 
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Futaba T18mz och Ez UHF tx

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1

    Standard Futaba T18mz och Ez UHF tx

    Jaha!
    Då fick man en T18mz i födelsedagspresent och medans gästerna åt och drack försökte man koppla den till Immersion Ez UHF, men det var inte så lätt…
    Om jag sätter den i teacher student mode..och väljer Student 8 channel funkar kontrollerna, utom switchen och jag måste ha ext strömkälla till TX:n…Sätter jag den i teacher mode, behöver jag ingen ext strömkälla till uhf:n,
    men inga kontroller funkar och det låter som om uhf:n är i binding mode:-s???

    Hoppas att det finns någon där ute som lyckats med det som jag misslyckats med...

    Ytterst tacksam för svar...

    mvh
    Hasse
    Senast redigerat av Vibe90 den 2013-11-03 klockan 06:54.

  2. #2

  3. #3

    Standard

    Har sett detta, men problemen med ext ström och switch kvarstår...
    har en Futaba 12 FG och har inte dom problemen, men vill naturligtvis använda mz:an eftersom 12:an eventuellt skall avyttras....

  4. #4

    Standard

    Har aldrig haft och kommer aldrig ha en futaba så kan tyvärr inte hjälpa dig. Googlade bara och hitta den tråden.
    Att den låter som den är i bind mode kan va att den inte får någon PPM. Har du uppgraderat till 1.48 på ezuhf? Om inte så gör det och prova igen.
    Hjälper inte det så gör en tråd på http://fpvlab.com/forums/forumdispla...22-ImmersionRC där finns det duktiga personer som säkert kan hjälpa dig.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •