Reklam

 
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Någon Handlat av Viacopter ??

  1. #1
    Stiffes avatar
    Reg.datum
    jan 2012
    Inlägg
    993
    Jobb
    Malmö
    Klubb
    Rcff

    Standard Någon Handlat av Viacopter ??

    Vet inte om jag har otur just nu men jag har handlat från diverse hålor på Ebay osv. och alltid fått de prylar jag betalt för

    Tänkte på min nya quad ha esc med Simon K och prova om de är så bra som sägs , först köpte jag afro 30 A från HK som inte funkade med min naza , Ok sen beställde jag då från Viacopter i Danmark Flyudino 20 A som har fått bra betyg bla på Rc Groups för över 2 veckor sen och betalade via paypal , när inget dök upp kontaktade jag Viacopter för 1 vecka sen och man beklagade att det kommit bort ?? och skickade igen , idag har jag fortfarande inga esc ??? normalt tar det 2 dagar från Danmark ???

    Vad ska man tro ?? någon mer som handlat av dem ??
    Bor i Malmö
    Dji S 900 - Z15 Gh 3 , Futaba 8 S , Phantom 2 - Zenmuse H3 3D - Phantom 3 PRO https://vimeo.com/user9839897

  2. #2

    Standard

    Handlat där flera gånger utan problem och brukar komma på 2-3 dagar lite beroende på när man beställer om de hinner få med samma dag eller dagen efter. Låter ju mera som att de missat å skicka eller har helt fel adress...?
    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

  3. #3
    Stiffes avatar
    Reg.datum
    jan 2012
    Inlägg
    993
    Jobb
    Malmö
    Klubb
    Rcff

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av DrHanke Visa inlägg
    Handlat där flera gånger utan problem och brukar komma på 2-3 dagar lite beroende på när man beställer om de hinner få med samma dag eller dagen efter. Låter ju mera som att de missat å skicka eller har helt fel adress...?
    Jag har ju handlat via Paypal med min reggade adress så rätt adress har de iaf , låter lite konstigt får väl avvakta några dagar till innan jag beställer nån annanstans ifrån vill ju ha ihop min quad
    Bor i Malmö
    Dji S 900 - Z15 Gh 3 , Futaba 8 S , Phantom 2 - Zenmuse H3 3D - Phantom 3 PRO https://vimeo.com/user9839897

  4. #4

    Standard

    Stiffe, han (viacopter) bor ca15km från oss - skriv på svenska så svarar han på danska , jag har t.o.m ringt o pratat med honom en gång, bra kille.

  5. #5

    Standard

    Jag har också haft bra kontakter med honom flera gånger.
    UndCon.com = Under Construction == A constant evolving state of mind...

  6. #6
    Stiffes avatar
    Reg.datum
    jan 2012
    Inlägg
    993
    Jobb
    Malmö
    Klubb
    Rcff

    Standard

    Nu kors i taket har de dykt upp precis när jag skulle beställa andra så jag inte skulle bli utan i julhelgen när man förhoppningsvis får lite tid att skruva

    En märklig historia den 28/11 fick jag mail att de var shipped , inget dök upp och jag mailade fick ett svar 9/12 där han beklagade och skickade nya samma dag ??? idag fick jag dom och de var stämplade i Köpenhamn 15/12 ???????? Om de nu var slut i lager eller nåt var det väl bara att meddela det tycker man ??
    Bor i Malmö
    Dji S 900 - Z15 Gh 3 , Futaba 8 S , Phantom 2 - Zenmuse H3 3D - Phantom 3 PRO https://vimeo.com/user9839897

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •