Reklam

 
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 23 av 23

Ämne: hand starta plan

  1. #21
    fennstams avatar
    Reg.datum
    aug 2012
    Inlägg
    79
    Jobb
    Blästrare löddeköpinge

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Smajly Visa inlägg
    Blir det fint nån dag dom närmaste helgerna så hänger jag med ut till fältet en stund..
    Jag ska ladda upp ett par accar så jag har färdigt om det blir fint. Ska bara slänga på hjulen också, extran står just nu på skidor sen vintern.

    Blev sugen som f_n idag när jag körde förbi o hämta ungarna på skola/dagis. Var hur fint som helst men inte en kotte på fältet.
    Hade jag bara haft grejorna laddade hade jag kunnat ta med ungarna ut. E där inte för mycket folk så går dom fint o ha med sig.

    Kanske lördag förmiddag/middag om vädret håller sig som SMHI lovar.. sol 5-6 grader 5-6 s/m.. lite mer i byarna men det gör inte så mycket.
    Jag ska ladda och montera hjulen imorgon så ser vi hur det blir...
    Låter ju fin fint det där. Ska ner till skånehobby på lördag när de öppnar och se om de fått in fler acca till mitt plan. Annars blir det beställa från england. jo idag var det fint väder. Vart lite sugen på att åka ut en runda och öva lite till men saknade orken. Sen vart jag tvungen att ordna med min försvunna klocka. Var ute här på gatan innan och flög helikoptern. Gick bra eftersom det inte blåser något nu i kväll. Testade senast ute på fältet men eftersom det är en 120 sr så är den inte så stor och lite känslig för vinden. Skicka mig ett mess när du hade tänkt dig åka ut så ska jag se till att ha batteri laddat med. Om jag inte redan är där ute. haha. Får man inte lov att ha barn med sig där ute ?

  2. #22

    Standard

    Barn vid fältet.. Självklart får man det. Så länge dom inte ränner runt på fältet och över alla plan i depån..
    Men där e hela paviljongen och runt depån dom kan ränna.. och e jag där själv med dom så får dom vara var dom vill. Dom står bredvid mig när jag flyger ibland också..

    De jag menar är att det är litta jobbigt o hålla koll på ungarna samtidigt som man flyger om det är många flygplan och flygare på fältet o depån..

    Hehehe.. den dagen nån klagar på mina ungar där ute ska dom få höra både ett o annat

  3. #23
    fennstams avatar
    Reg.datum
    aug 2012
    Inlägg
    79
    Jobb
    Blästrare löddeköpinge

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Smajly Visa inlägg
    Barn vid fältet.. Självklart får man det. Så länge dom inte ränner runt på fältet och över alla plan i depån..
    Men där e hela paviljongen och runt depån dom kan ränna.. och e jag där själv med dom så får dom vara var dom vill. Dom står bredvid mig när jag flyger ibland också..

    De jag menar är att det är litta jobbigt o hålla koll på ungarna samtidigt som man flyger om det är många flygplan och flygare på fältet o depån..

    Hehehe.. den dagen nån klagar på mina ungar där ute ska dom få höra både ett o annat
    Barn ska få vara barn säger jag. iofs det är nog inte lätt att ha koll på ett plan i luften och barn samtidigt haha. I slut ändan så ligger planet i backen och barnen skrattar.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •