Reklam

 
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 27 av 27

Ämne: Frakt från Kina?

  1. #21
    Flufs avatar
    Reg.datum
    jul 2012
    Inlägg
    1 580
    Jobb
    Datornörd på heltid
    Klubb
    Mölndals ModellFlyg

    Standard

    Hett tips för att söka post, särskilt om det växlas mellan leverantörer som det gärna gör när man beställer med billig frakt från Kina.

    http://www.trackitonline.ru/ - söker på alla kända fraktsökmotorer och sammanställer vad som händer med enskilda paket
    Flygplan - 1,8m EPP-FPV, 50mm EDF Katana, 1m EPP MX2 3D, DIY vingar, FunJet, Super Stearman 90cm, F16 64mm EDF
    Heli - T-Rex 600N, Gaui X4+Agusta A109, T-Rex 450+Bell 206, KDS 450Q FPV
    Multirotor - HK FPV 250, 3D printad 250, DIY hexa ~500 storlek
    Radio - Taranis + DSM2 modul, FatShark 5.8GHz
    Heter Olof på riktigt men använder samma forumnamn som jag har på många andra forum.

  2. #22

    Standard

    Tjena! Nu ser det ut somnat grejerna är i Sverige, när tror ni att dem kommer?
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	image.jpg 
Visningar:	119 
Storlek:	74,0 KB 
Id:	46611  

  3. #23

    Standard

    Måndag, alt senast tisdag

  4. #24

    Standard

    Hehe, lite irriterande åker nämligen bort på söndag

  5. #25

    Standard

    Posten verkar dessutom noggrannare med tullningen så grejorna hålls nån dag eller två extra nu. Iaf gjorde mina paket det där ena kom från asien och andra från USA. Tog två dar extra där dom bara var på tullen.

  6. #26

    Reg.datum
    apr 2014
    Inlägg
    1 024
    Jobb
    Maskin förare

    Standard

    Många svar orka inte läsa alla. Men har du inte valt express tar det upp till 40dagar. Hamnar i någon form av prioriterings kö och hammnar på ett lämpligt flyg enl den.

  7. #27

    Standard

    Slappna av, ta en drink o vänta helt enkelt. Försöker att inte ens tänka på att jag beställt nåt så dyker det upp sen som en överraskning när man minst anar det. Ibland har jag helt glömt att jag ens beställt nåt, lite julafton över det hela

    Vill man ha nåt snabbt för att laga nån pryl som gått sönder, ja då får man helt enkelt betala för det.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •