Reklam

 
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 41 till 44 av 44

Ämne: Eagle tree vector

  1. #41

    Standard

    Kan vara installationen också för den delen, gäller att hålla llt störande borta från gpsen

  2. #42

    Reg.datum
    maj 2013
    Inlägg
    231
    Jobb
    Lärare, har flugit plan sen 1980. Bygger quads och
    Klubb
    En gång i tiden, Emmaboda 1980

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av kenneth.eriksson.94 Visa inlägg
    Kan vara installationen också för den delen, gäller att hålla llt störande borta från gpsen
    Allting var ordentligt separerat, mer än vad man kan tänka sig jämfört med ett flygplan med 150cm spnv

  3. #43
    "What I cannot create, I do not understand"
    -Richard Feynman

  4. #44
    Killenheladagens avatar
    Reg.datum
    sep 2015
    Inlägg
    1 394
    Jobb
    INtT.Licensierad Personlig Tränare
    Klubb
    söker efter klubb el sällskap

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Boystoys Visa inlägg
    Najs!!! Vector är den överlägset mest pålitliga och genomtänkta fc jag använt; kör en i en bixler och det är så avslappnande att veta att den kan ta hand om sig själv. .. har pitot och alerter också så får luftfart och gpsfart samt alertern skriker och blinkar om man missat nåt eller om nån switch står fel tex i rth när den är på marken.
    Och att man kan gå in i menyerna och ändra precis allt som framför pcn MEDAN man flyger tycker jag är lite coolt.

    En minivector för racequad och ej för en flygande hängande kamera skulle vara gott....(även om "stora" vectorn har 3dh/acro så man kan flyga den freestyle, detta kan INTE nån DJI KOPTER,) - ja förutom deras nya HDracekopter då men det är ej samma sak....



    Skickat från min SM-G800F via Tapatalk

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •