Reklam

 
Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Flygning vid Össeby kyrkoruin

  1. #1

    Standard Flygning vid Össeby kyrkoruin

    Flög lite runt Össeby kyrkoruin utanför Stockholm, lite vibrationer i filmen tyvärr


  2. #2

  3. #3

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Andy1997 Visa inlägg
    Fint filmat
    Tack, försöker lära mig rediera filmerna...

  4. #4
    Fredrik_Ws avatar
    Reg.datum
    apr 2012
    Inlägg
    354
    Jobb
    Ja, Stockholm
    Klubb
    MMFK

    Standard

    Jag har varit och geocachat vid Össeby Kykoruin, fin plats.
    Jag kunde inte se några vibrationer i filmen? Ingenting som störde i alla fall. Det enda jag saknar i din film är någon sekvens över ruinen på lite avstånd så att man får lite mer helhetsintryck. F ö så var det snyggt filmat och klippt.
    Bra jobbat.

    // Fredrik W
    "Ägandets glädje är icke att förringa."

  5. #5

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Fredrik_W Visa inlägg
    Jag har varit och geocachat vid Össeby Kykoruin, fin plats.
    Jag kunde inte se några vibrationer i filmen? Ingenting som störde i alla fall. Det enda jag saknar i din film är någon sekvens över ruinen på lite avstånd så att man får lite mer helhetsintryck. F ö så var det snyggt filmat och klippt.
    Bra jobbat.

    // Fredrik W
    Tack

    Planen är att jag ska åka tillbaka och filma mer när jag fått bort de vibrationer som är kvar och fått på videosändare så jag kan se vad jag filmar remote, ser då till att ta lite mer film på avstånd också.

  6. #6

    Standard

    Fint filmat! =) Har haft liknande planer vid ett slott, en borg och lite kanontorn här. Det är såna här filmer som får en att fortsätta pyssla, bygga o flyga... bara man skulle bli nöjd nån gång. :-D
    www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

  7. #7

    Reg.datum
    maj 2013
    Inlägg
    39
    Jobb
    Avdelningschef elektronik och mjukvaruutveckling
    Klubb
    Trollhättans ModellFlygklubb

    Standard

    Snyggt!

  8. #8

    Standard

    Tack allihop, va kul att folk uppskattar det :-) Gör ju att man blir sporrad och lära sig mer redigering och flygteknik. Tänkte ha min DIJ F450 över sommaren och lära mig på och till hösten ska jag bygga nåt lite större, som det ser ut just nu blir det en Tarof FY 680 Pro men man hinner säkert ändra sig ett par gånger tills dess

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •