Reklam

 
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Spiderman!

  1. #1

    Standard Spiderman!

    Hej!
    Det har länge varit en stor diskussion angående vilket radiosystem som är bäst. Men jag kan med säkerhet idag fastställa vilket som är det bästa systemet!

    Och svaret ni alla väntat på är:

    SPEKTRUM!


    Och vad har jag då för bevis på detta?


    Simpelt Spektrum är systemet som Spiderman använder!

    // David

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Spektrum.jpg 
Visningar:	237 
Storlek:	33,4 KB 
Id:	46730


  2. #2

    Standard

    Hmm... Spiderman är ju en film och det brukar krävas flera omspelningar innan scenen riktigt sitter, hur vet vi att flera av dem inte berodde på att Spektrum-sändaren krånglade? ;-) Jag ser inte vad framen från filmen visar för nåt, slår han med knytnäven mot den eller nåt sånt? Är Spiderman arg för att nåt inte funkar? =)

    /Futaba-nörd
    www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

  3. #3

    Standard

    Han använder spektrumsystemet för o styra låset på dörren in till hans högteknologiska gömställe/sovrum. Han kastar av misstag sin mask på sändaren som då låser upp dörren

  4. #4

    Thomass avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    7 580
    Jobb
    Truck Pilot
    Klubb
    Malmö Radioflygsällskap, RFK Gripen, Eslövs MFK, Ripa MFK, Höglandets MFK

    Standard

    Det hade nog funkat med vilket märke som helst...
    Denna kärran hade visst Spektrum!
    Retroholic!

  5. #5

    Standard

    Har kommit fram till att det var något med strömmen till mottagaren så det hade inget med spektrum att göra fast gick ändå bra att släng iväg sändaren

  6. #6
    fortunas avatar
    Reg.datum
    feb 2011
    Inlägg
    127
    Jobb
    Bygger pressverktyg på Volvo
    Klubb
    Karlshamns ModellFlygSällskap KMFS

    Standard

    Hmmm. För övrigt har jag 3 döda spektrum mottagare liggandes i min byrålåda... okraschade, samt 3 som varit med om störtdykning..där med osäker funktion.. varför spar dessa.. vet ej..
    kanske en påminnelse att man ska välja annat än spektrum? :-)

  7. #7

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av fortuna Visa inlägg
    Hmmm. För övrigt har jag 3 döda spektrum mottagare liggandes i min byrålåda... okraschade, samt 3 som varit med om störtdykning..där med osäker funktion.. varför spar dessa.. vet ej..
    kanske en påminnelse att man ska välja annat än spektrum? :-)
    Kanske därför Spektrum används som rekvisita i filmer "Vi behöver en RC-sändare till Spiderman-filmen, har nån?" "Jag har en Futaba-sändare men den vill jag inte låna ut, den använder jag" "Jag har en död Spektrum liggandes, ta den ni..."... Muahaa! Nä nu är jag bara elak, jag har inget emot Spektrum.
    www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •