Reklam

 
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 41 till 43 av 43

Ämne: Debatten om reglering av drönare i Sverige

  1. #41
    MagnusStrömqvists avatar
    Reg.datum
    Dec 2006
    Inlägg
    375
    Jobb
    Teknisk säljare
    Klubb
    Höka Halmstad

    Standard

    -1. Michael - de siffrorna har du ingen aning om eller hur? Huvudpoängen är att förbunden delas upp i fraktioner och grenar sticks i ryggen vilket är väldigt olyckligt för vilken organisation som helst. Det är detta vi bör diskutera och tex varför det kallas drönare? När det inte har militär anknytning utan är modellflyg
    PMa om du vill köpa/byta
    Seglare: DSG 4,5m seglare, AVA 3m, Mandarin 3,6m
    Bensin: 104" Xtreme Composites Edge m 128cc DLA boxer+rök
    104" Krill Sukhoi 29 100cc DA twin, Mercury
    The Beast 120cc
    El: PA Extra, FMS 1700mm Mustang med RCSound, Ucando 3D
    Metanol: P-47 OS155, Oxalys m YS160DZ
    Radio: Futaba 18SZ, 10J, 6J, Spektrum DX10t

  2. #42

    Standard

    Jag tycker de nya EU-direktiven är bra - dvs skilja på kommersiell flygning eller ej
    UndCon.com = Under Construction == A constant evolving state of mind...

  3. #43
    MagnusStrömqvists avatar
    Reg.datum
    Dec 2006
    Inlägg
    375
    Jobb
    Teknisk säljare
    Klubb
    Höka Halmstad

    Standard

    Bifaller Undcon - Då kommersiell flygning sker till stor del i högriskområden är det lämpligt med högre krav på dessa piloter.
    PMa om du vill köpa/byta
    Seglare: DSG 4,5m seglare, AVA 3m, Mandarin 3,6m
    Bensin: 104" Xtreme Composites Edge m 128cc DLA boxer+rök
    104" Krill Sukhoi 29 100cc DA twin, Mercury
    The Beast 120cc
    El: PA Extra, FMS 1700mm Mustang med RCSound, Ucando 3D
    Metanol: P-47 OS155, Oxalys m YS160DZ
    Radio: Futaba 18SZ, 10J, 6J, Spektrum DX10t

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •