Reklam

 
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: www i repris...

  1. #1

    Standard www i repris...

    Hej alla som läser detta fullkomligt makalösa forum. 90% är antingen informativt, säkerhetsinriktat, roligt - ta vad du vill.
    Jag stängde mina egna sidor för någon månad sedan - det är väl ingen som tittar på dem trodde jag. De har varit på nätet i 20 år minst. Men jag fick önskemål om att några av artiklarna plus länkar ville man ha kvar. Faktiskt 35 stycken som skrev. Det var ju förfärligt roligt.

    Så nu har jag öppnat en mindre version med några klassiker. Har du kollat t ex "konsten att krascha modellplan" http://www.bo.gardstad.se/konsten/konsten.htm ? Finska förbundet använder den vid kurser - de använder humor som gör att man kommer ihåg saker.

    Keep Flying
    /Bosse Gårdstad

  2. #2

    pgrtss avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    2 017
    Jobb
    Hobbyforskare
    Klubb
    Ripa MFK SWE-68159

    Standard

    Tackar!
    ___________________
    patrik@pgdata.se

  3. #3
    freddan_6s avatar
    Reg.datum
    aug 2006
    Inlägg
    2 663
    Jobb
    Konsult inom telekom
    Klubb
    Eslöv MFK

    Standard

    Bosse, dina sidor var både informativa, roliga och underhållande. Sätt upp dem igen snälla
    mvh //Fredrik
    fredrik

  4. #4

    Standard

    Kanske nån klubb kan ta över dem och ha dem kvar på sin webserver?
    www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

  5. #5

    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    1 742
    Klubb
    Höglandets MFK, RFK Fyris, PAMPA

    Standard

    Hej Bosse!
    Roligt att du är tilbaka på webben igen.
    Jag gillade särskilt sidan om Bingo! som för mig blev inkörsporten till ett flitigt aerobaticflygande.
    Med tiden fick min Bingo! nästan lika många skrapmärken på huven som på ljuddämparen efter ett osedvanligt stort antal något för låga inverterade förbiflygningar. Från början var min Bingo motoriserad med en riktigt dålig Thunder Tiger 25 Mk 1 och när den så småningom byttes ut mot en OS 32F var det som att ta steget från Amazon till Lotus Super 7.

  6. #6

    Reg.datum
    apr 2009
    Inlägg
    1 651
    Klubb
    Karlstads MFK

    Standard

    Hej!
    Tack och bock att sidor kommit upp på din webbplats igen.
    Du kunde nog underhålla oss i oändlighet men nytt material på din webb med din långa erfarenhet inom modellflyg osv.

    Hälsningar (från en annan) Bo

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •