Reklam

 
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 24 av 24

Ämne: Prisvärt FPV System?

  1. #21

    Standard

    Iom att jag har absolut första fatsharks, så har den 1 grad högre fov än senaste domhd. Och 640x480 upplösning
    Jag skulle absolut inte vilka använda något mindre dock, så då försvinner allt under 5000 :-
    Och teleporter v3 brillorna är bara skrattretande, 24 graders fov och 320x240.

    Fov är förvisso mindre än i mina eco goggles. Men storleken & viktskillnaden gör att de bara samlar damm numera.
    Eventuellt så får de bli extrabrillor för de som vill titta på. Just nu har jag dock bara en videoutgång.

  2. #22
    the_storms avatar
    Reg.datum
    apr 2013
    Inlägg
    353
    Jobb
    Vattenfall
    Klubb
    RFK Fyris

    Standard

    Kör du med 5" 800x480 i dina eco? Vad är det för skärm?

    Citat Ursprungligen postat av Xermalk Visa inlägg
    Iom att jag har absolut första fatsharks, så har den 1 grad högre fov än senaste domhd. Och 640x480 upplösning
    Jag skulle absolut inte vilka använda något mindre dock, så då försvinner allt under 5000 :-
    Och teleporter v3 brillorna är bara skrattretande, 24 graders fov och 320x240.

    Fov är förvisso mindre än i mina eco goggles. Men storleken & viktskillnaden gör att de bara samlar damm numera.
    Eventuellt så får de bli extrabrillor för de som vill titta på. Just nu har jag dock bara en videoutgång.

  3. #23

    Standard

    Denna
    http://www.banggood.com/5-Inch-Car-S...r-p-75902.html

    Precis beställt FR632 Diversity rx samt surveilzones 600mw 32 kanals sändare. Börjarde bli lite trött på att böja rätt min 1.3 ghz antenn på mini trin. Bör anlända någon gång mellan jul och nyår.

  4. #24
    the_storms avatar
    Reg.datum
    apr 2013
    Inlägg
    353
    Jobb
    Vattenfall
    Klubb
    RFK Fyris

    Standard

    Xermalk, om du känner att dina eco-goggles bara samlar damm kan jag befria dig från dom

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •