Reklam

 
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Revolution models

  1. #1

    Standard Revolution models

    Hej!

    Jag undrar om någon har erfarenhet av att handla från Revolution Models? Jag beställde en motorkåpa till en H9 Super Cub för 14 dagar sedan och det enda jag hört av dom är en fodran för frakten vilket är helt OK. Även om det hade känts bättre om den summan hade dykt upp redan vid beställningen. Fordran kom i efterhand via Paypal och var en helt rimlig summa.

    Men visst är 14 dagar lite lång tid från England när grejerna finns i lager. Orderstatus ändrades till Processed en dag efter beställningen. Jag skickade iväg ett mail i morse men har inte fått svar men hoppas väl att det kommer ett snart.

    /Mats

  2. #2

    Standard

    Du beställde för 14 dagar sedan... men när kom fordran för frakten? Antar att de skickade först efter de fått alla pengarna? Bara en tanke... =)
    www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

  3. #3

    Standard

    Jo det är så sant. Tänkte inte på de Förfrågan eller kravet för frakten kom via paypal den 16 sedan gick det kanske en dag innan det fanns på deras konto också. Då är det helt plötsligt nere i 5-6 dagar så normalt sett borde paketet dyka upp de närmaste dagarna. Jag tycker det brukar ta c:a en vecka från länder i Europa.

    /Mats

  4. #4

    Standard

    Någonting hade gått fel när jag skulle betala avgiften för frakten så pengarna hade aldrig kommit iväg. Jag fick en påminnelse från Paypal idag och gjorde ett nytt försök som såg ut att gå bättre. Kollade även historiken på mitt konto och det stämde att inga pengar var dragna för detta.

    /Mats

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •