Reklam

 
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Lek Quad ?

  1. #1
    Stiffes avatar
    Reg.datum
    jan 2012
    Inlägg
    993
    Jobb
    Malmö
    Klubb
    Rcff

    Standard Lek Quad ?

    Hej

    Mitt snart 5 åriga barnbarn vill ha en lättstyrd multikopter som han uttryckte det , han fixar hyfsat köra radiostyrd bil när det inte går alltför fort

    jag tänker inomhus en stryktålig som inte sabbar allt i sin väg om man krockar mot en vägg eller annan inredning

    Köpte en microquad själv men den är för kvick på spakarna tycker jag för honom

    Några bra tips ?
    Senast redigerat av Stiffe den 2014-10-24 klockan 23:57.
    Bor i Malmö
    Dji S 900 - Z15 Gh 3 , Futaba 8 S , Phantom 2 - Zenmuse H3 3D - Phantom 3 PRO https://vimeo.com/user9839897

  2. #2

    Standard

    Hubsan x4 helt klar oslagbar för att lära sig kontrollerna. Har sålt till flera som skulle ge bort till barnbarn osv. Har inte hört några klagomål ännu Tänk bara på att skaffa skyddsram om du beställer på något ställe man inte får med. Den skyddar förvånansvärt mycket.

  3. #3

    Standard

    Vill du ha något som både du och sonen kan ha skoj med rekommenderar jag Hubsans X4 H107D.
    Annars så duger den vanliga x4'an.

    Se bara till att täcka över tv om han flyger i det rummet, eller ännu bättre.
    Håll multirotorn borta.

    Nu skall förvisso skärmen i en modern tv inte ta skada av att lite plast studsar mot den, men man kan aldrig vara tillräckligt försiktig där.

  4. #4
    Stiffes avatar
    Reg.datum
    jan 2012
    Inlägg
    993
    Jobb
    Malmö
    Klubb
    Rcff

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av neu Visa inlägg
    Hubsan x4 helt klar oslagbar för att lära sig kontrollerna. Har sålt till flera som skulle ge bort till barnbarn osv. Har inte hört några klagomål ännu Tänk bara på att skaffa skyddsram om du beställer på något ställe man inte får med. Den skyddar förvånansvärt mycket.
    Har du sådana till försäljning ? vad kostar dom ?
    Bor i Malmö
    Dji S 900 - Z15 Gh 3 , Futaba 8 S , Phantom 2 - Zenmuse H3 3D - Phantom 3 PRO https://vimeo.com/user9839897

  5. #5

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Xermalk Visa inlägg
    Vill du ha något som både du och sonen kan ha skoj med rekommenderar jag Hubsans X4 H107D.
    Annars så duger den vanliga x4'an.

    Se bara till att täcka över tv om han flyger i det rummet, eller ännu bättre.
    Håll multirotorn borta.

    Nu skall förvisso skärmen i en modern tv inte ta skada av att lite plast studsar mot den, men man kan aldrig vara tillräckligt försiktig där.
    Därför jag rekommenderar skyddsram :P

    Citat Ursprungligen postat av Stiffe Visa inlägg
    Har du sådana till försäljning ? vad kostar dom ?
    Jepp skickar dig ett pm.

  6. #6

    Standard

    Illustrerad vetenskap har något erbjudande med två nummer+ hubsan för 80kr inklusive frakt, ingen aning om leveranstid dock.

  7. #7

    Standard

    Fick hem den reklamen och kan säga att det inte är en hubsan :P Det är en kina kopia (på en kinesisk produkt lol). Ville bara nämna det.

    Kostade tydligen bara 50kr (finns på deras hemsida).

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •