Reklam

 
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: ROC Hobby V-Tail Glider

  1. #1

    Standard ROC Hobby V-Tail Glider

    Blev smått avundsjuk när Ivve gled runt med sin el-seglare med spännvidd bortom mitt förstånd. Måste dock pröva på, köpte en Foamkärra med modesta mått - oj, vad kul det var. Det här är vanebildande!!


  2. #2
    karstenas avatar
    Reg.datum
    okt 2012
    Inlägg
    383
    Jobb
    Næringsmidelarbejder
    Klubb
    hangar4800-

    Standard

    jeg har en tilsvarende. Det var den første glider jeg købte. jeg synes den er alt for blød i vingerne. De begynder hurtig at blafre. Og vinge joineren som er et underlig stykke aluminiumsrør er alt for mygt. En lidt dårlig landing og det er bøjet mere eller mindre og tilnærmet ikke til at få ret igen. Det er også alt for kort og giver derfor ingen støtte til de myke vingene. Ved en dårlig landing brækker næsen ret bar brændvæggen også let av. dette er et problem som omtales på mange fora.
    Den flyver godt i rolige svev og den er meget egnet som foto fly da den netop ligger rolig i luften. Den må dog holdes i rimelig god fart da den har en forholdsvis stall hastighed. Alt i alt skuffet dette flyet meget.

  3. #3

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av karstena Visa inlägg
    jeg har en tilsvarende. Det var den første glider jeg købte. jeg synes den er alt for blød i vingerne. De begynder hurtig at blafre. Og vinge joineren som er et underlig stykke aluminiumsrør er alt for mygt. En lidt dårlig landing og det er bøjet mere eller mindre og tilnærmet ikke til at få ret igen. Det er også alt for kort og giver derfor ingen støtte til de myke vingene. Ved en dårlig landing brækker næsen ret bar brændvæggen også let av. dette er et problem som omtales på mange fora.
    Den flyver godt i rolige svev og den er meget egnet som foto fly da den netop ligger rolig i luften. Den må dog holdes i rimelig god fart da den har en forholdsvis stall hastighed. Alt i alt skuffet dette flyet meget.
    Jag är nog lite mer anspråkslös - hade inga större problem. Gled mest runt, någon looping och roll men inte mer. Lätt att landa med full "butterfly". Som sagt relativt nytt för mig med el-segalre så min erfarenhet är begränsad.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •