Reklam

Resultat 1 till 7 av 7

mne: Ngon i sdra sverige som ger DominatorHD?

Standard Ngon i sdra sverige som ger DominatorHD?

Funderar p att byta mina Headplay till ett par DominatorHD men vill inte punga ut 600$ utan att ha testat dom. S tnkte kolla om det finns ngon i Skne som har ett par? Mste ju finnas ngon.

Kan erbjuda att f testa headplay och flyga lite fpv tillsammans som tack

Standard

Citat Ursprungligen postat av neu Visa inlgg
    Funderar p att byta mina Headplay till ett par DominatorHD men vill inte punga ut 600$ utan att ha testat dom. S tnkte kolla om det finns ngon i Skne som har ett par? Mste ju finnas ngon.

Kan erbjuda att f testa headplay och flyga lite fpv tillsammans som tack
    Jag har ett par. Var bor du ??

Standard

Oki !, har dock inget flygbart fr tillfllet ! , men du r vlkommen hit att prova om du vill !
    Vad flyger du ?? , flyger du Quad , s har jag en ker nstan bredvid dr jag bor ..

Hlsn Danne

Standard

Flyger allt som gr att flyga ute p MRFS som ligger strax utanfr Malm. Hller fr tillflligt p med min Disco pro (fick hem det sista idag) men ser ut som att det inte blir ngot vidare vder i helgen och har en del att gra. Kanske nste helg passar dig?

//Christian

Standard

Blir nog kanon , har en del inplanerat denna helgen ocks !, kanske hinner lappa ihop min fpv funcub tills dess !

Kan pma mina uppgifter till dig !

Standard

Fick ditt pm s hr av mig under nsta vecka. Gtt med s snabbt svar! Fr hoppas att det blir vder s kanske man kan prova och filma lite cub.

Behrigheter fr att posta

• Du fr inte posta nya mnen
  • Du fr inte posta svar
  • Du fr inte posta bifogade filer
  • Du fr inte redigera dina inlgg
  •