Reklam

Sidan 2 av 2 FrstaFrsta 12
Resultat 21 till 29 av 29

mne: Godknd UAV operatr skes i Hagfors-trakten

Reg.datum
    Oct 2006
    Inlgg
    92
    Jobb
    Fastighetskonsult
    Klubb
    Klubbls

Standard

Citat Ursprungligen postat av ecks Visa inlgg
    Hi Christian,

I can't see why you have received so much bad response from your question. Our company is based in Gteborg and we have 3 pilots with tillstand 1b including forsakring. We even have tillstand to fly any machine as we build and design our own (usually tillstand is just for one machine).

How often do you need to have someone flying in that area? I personally can easily travel and work.

if you want a chat (I speak Swedish just not write) then email me at ecksframe@live.se or ring.

Mvh and happy new year

Cameron Turnbull
    0723227608
    Hi Cameron
    Thank you! I'll get back to you during next week when I'm back at the office.

Cheers
    Christian
    /Christian

Reg.datum
    Oct 2006
    Inlgg
    92
    Jobb
    Fastighetskonsult
    Klubb
    Klubbls

Standard

Citat Ursprungligen postat av eAk Visa inlgg
    Orkar inte lsa efter allt skitsnack i brjan av trden. men fixxa mig tillstndet s flyger min hexa med 15 min flygtid och 12 kg lyftkraft grna er kamera.
    Hej
    Det var just ett fretag med alla tillstnd i ordning som jag efterskte. En Hexa med tillrcklig lyftkraft har vi tillgng till redan, men det var verkligen en imponerande lyftkraft din har!
    Hlsn.
    Christian
    /Christian

Reg.datum
    Apr 2014
    Inlgg
    1 024
    Jobb
    Maskin frare

Standard

Citat Ursprungligen postat av Christian Visa inlgg
    Hej
    Det var just ett fretag med alla tillstnd i ordning som jag efterskte. En Hexa med tillrcklig lyftkraft har vi tillgng till redan, men det var verkligen en imponerande lyftkraft din har!
    Hlsn.
    Christian
    Har suttit och forskat/byggt i 3r nu. Flr att f fram bra grejer.

Standard

Jag har flyttat trden till "Reklam Fretag & Privat" samt stdat upp den lite.

Jag tycker vi skall se det positivt att folk sker UAS piloter / Operatrer, det ger oss en chans att kanske f jobba med det vi gillar s klart som fasen att alla skall f gra reklam eller ska efter folk! Det naturliga skall ju vara att fretag gr till rcflyg.se fr dr finns de bsta piloterna! Eller hur, inte nej fan skriv inte dr vrsta bitch forumet ss fr vi inga roliga erbjudanden...

Med detta vill jag sga att 2015 r ret vi vnder den negativa UAS / FPV trenden och visar att vi r vuxna professionella mnniskor som antingen har detta som jobb eller som rekreation och oavsett respekterar varandras profession
    //DrHanke

*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

henke2s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Inlgg
    3 027
    Klubb
    Ljungby RC-Klubb

Standard

Citat Ursprungligen postat av DrHanke Visa inlgg
    J
    Med detta vill jag sga att 2015 r ret vi vnder den negativa UAS / FPV trenden och visar att vi r vuxna professionella mnniskor som antingen har detta som jobb eller som rekreation och oavsett respekterar varandras profession

Med det sagt s raderar du mitt inlgg... 2015 blir ret jag inte heller blev medlem.
    Vasamodel special -Det hnder i Ljungby sklart!

Kenneth Es avatar
    Reg.datum
    Oct 2006
    Inlgg
    3 210
    Jobb
    Glidare
    Klubb
    IGG SYD

Standard

Och mitt inlgg frsvann ocks, trots att jag hjlpte Christian? Hoppas rcff vnder det negativa i till positivt d blir jag medlem 2015.
    Uav pilot.
    DS-24 operatr.
    Hatar min dator, men tillbringar nd 10 timmar om dagen med den.
    lskar mina 30s med Stinger 400 size nr den gr som bst.
    FPV is das Shit! avstnd 27km med TechPod, hjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.

Standard

S dr d terstllt alla inlgg, alla glada igen

Henke jag kan dremot inte se hur du kan bestmma vad vrat forum r till fr och vilka som fr skriva, vi r ppna fr alla och alla frslag det anser jag vara en av vra styrkor att just alla fr vdra sin sikt.
    //DrHanke

*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

henke2s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Inlgg
    3 027
    Klubb
    Ljungby RC-Klubb

Standard

S dr d terstllt alla inlgg, alla glada igen

Absolut! Har lnge vervgt att bli medlem, fortstter det shr s r jag med!

Henke jag kan dremot inte se hur du kan bestmma vad vrat forum r till fr och vilka som fr skriva, vi r ppna fr alla och alla frslag det anser jag vara en av vra styrkor att just alla fr vdra sin sikt.
    Jag bestmmer ingenting, r inte ens medlem hitintills. Bidrar bara med kunskap och hits p er sida. Jag ser dock mnga diskussioner om vad som r okej och inte, vad som r modellflyg och inte. RCFF slr ifrn sig alla/mnga grnsfall och beyond med att det inte r modellflyg. Ganska enkelt att dra slutsatsen att de som r medlemmar r av samma eller snarlik sikt d ni fr deras ord.

Lngskt att ska proffsflygare bland hobbyflygare med rekreation som devis. Det hindrar dock inte att de bsta piloterna figurerar hr. Hoppas du frstr och ter igen en eloge fr att det raderade terstlldes.
    Vasamodel special -Det hnder i Ljungby sklart!

Reg.datum
    Oct 2006
    Inlgg
    92
    Jobb
    Fastighetskonsult
    Klubb
    Klubbls

Standard Godknd UAV operatr skes i Hagfors-trakten

Citat Ursprungligen postat av henke2 Visa inlgg
    Lngskt att ska proffsflygare bland hobbyflygare med rekreation som devis. Det hindrar dock inte att de bsta piloterna figurerar hr. Hoppas du frstr och ter igen en eloge fr att det raderade terstlldes.
    Jag har ftt mnga tips (till angiven e-postadress) frn och om serisa proffsflygare kring Hagfors genom min frga hr p forumet. Det har verkligen hjlpt mig och jag kan inte se p vilket stt det skulle vara lngskt att ska hjlp bland hobbyflygare. Jag har sjlv flugit allt mjligt i rc-vg sedan 10-rsldern (det var 35 r sedan) och genom RCFF, klubbverksamhet och diverse meetings lrt knna mnga som utvecklat sin hobby till en profession, dock knner jag ingen i Hagfors.
    /Christian

Behrigheter fr att posta

• Du fr inte posta nya mnen
  • Du fr inte posta svar
  • Du fr inte posta bifogade filer
  • Du fr inte redigera dina inlgg
  •