Reklam

 
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Gps till openpilot revo

  1. #1

    Standard Gps till openpilot revo

    Hejsan.
    jäkligt ny på openpilot men grymt nöjd över hur lätt den var och ställa in på min mini 250 quad. Revo kortet kan man ju ansluta gps till men dom är slut på openpilot.org shopen. Undrar om nån vet någon annan man kan köpe eller om den här skulle funka http://www.banggood.com/HKPilot-Micr...-p-952616.html
    Fredde

  2. #2

    Standard

    Jag vart rekommenderad en gps av "failsafe" (admin) på deras forum, monterade den dock aldrig och har nu köpt den nya v9 för 500:-

    Du kan få min omonterade gps som han rekommenderade för 150kr inklusive frakt.

    Det är denna: http://www.uavobjects.com/product/cn06plus/

  3. #3

    Standard

    Ok. Har fattat att originalet är lite plug-n-play är den du säljer oxå det?
    eller har du nån tråd man kan läsa om den du säljer som någon monterat den? Originalet är ju slut hela tiden

  4. #4

    Standard

    Har inte försökt mig på att installera den gpsen jag köpte den ligger fortfarande i obruten förpackning så nej.

  5. #5

    Reg.datum
    jan 2012
    Inlägg
    3 871
    Jobb
    AutomationsIngenjör
    Klubb
    ÖdeshögMFK, Tranås Mfk, Mfk Malmen

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Tokaz Visa inlägg
    Ok. Har fattat att originalet är lite plug-n-play är den du säljer oxå det?
    eller har du nån tråd man kan läsa om den du säljer som någon monterat den? Originalet är ju slut hela tiden
    har den bara rätt inställningar i sig ( samma som ops ) så ska det inte vara några som helst bekymmer
    ------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
    |FPV STUFF|
    |FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
    |RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
    | DJI Inspire 1 |
    |TERMIK OCH HANG |
    |
    Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
    |FPV4FUN @ Youtube |

  6. #6

    Standard

    Jag har snackat lite med admin på OP sidan och det är bara att lägga en beställning på det du vill ha så kommer inom rimlig tid. Är ju så att det arbetet sker på hans fritid så han fyller på shoppen vad han hinner men oftast tar sakerna slut direkt
    Han räknade med att det skulle komma in lite av allt nu i jan-feb och då bevaka och lägg en beställning.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •