Reklam

 
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: DJI Support

  1. #1
    Stiffes avatar
    Reg.datum
    jan 2012
    Inlägg
    993
    Jobb
    Malmö
    Klubb
    Rcff

    Standard DJI Support

    Nu har man tagit åt sig till den ibland massiva kritik på nätet för den dåliga supporten när prylarna strular

    Man har nu startat support först för nya Inspire 1 där man lovar svar inom 1 tim antingen via chatt eller mail intressant om det kommer funka ?

    Tanken är att man ska utöka till andra/övriga DJI produkter efterhand
    Bor i Malmö
    Dji S 900 - Z15 Gh 3 , Futaba 8 S , Phantom 2 - Zenmuse H3 3D - Phantom 3 PRO https://vimeo.com/user9839897

  2. #2

    Standard

    Om sakerna är så dåliga att man behöver support på 1 timme så kanske det är bra?

    Om de är tillräckligt bra och lätta att använda behövs inte denna typen av support...kunderna betalar ju även den personalen så då vet vi vart en del av pengarna går

    Om man varit i kontakt med diverse IT-företag som har 24/7 support så vet man att man kan hamna på olika callcenters världen över...
    UndCon.com = Under Construction == A constant evolving state of mind...

  3. #3

    Reg.datum
    jan 2012
    Inlägg
    3 871
    Jobb
    AutomationsIngenjör
    Klubb
    ÖdeshögMFK, Tranås Mfk, Mfk Malmen

    Standard

    Funkar det lika bra som xbox's support så är det riktigt bra. har kontaktat dom både mitt på dagen och mitt på natten och dom har löst bekymren direkt. både tekniker och enklare supportfolk på plats.
    mycket tveksam att dji kommer upp till den nivån.
    ------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
    |FPV STUFF|
    |FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
    |RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
    | DJI Inspire 1 |
    |TERMIK OCH HANG |
    |
    Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
    |FPV4FUN @ Youtube |

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •