Reklam

 
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Gopro studio problem!!!

  1. #1
    bogieboys avatar
    Reg.datum
    feb 2011
    Inlägg
    1 057
    Jobb
    Svetsare, Verkstadstekniker
    Klubb
    Växjö backyard flyers ;-)

    Standard Gopro studio problem!!!

    Hej alla jag har problem med gopro studio 2.5.4
    Jag kan inte importera videor. Ibland går det direkt från kameran via usb sladden. Men då försvinner bilden efter konverteringen. och bara ljudet blir kvar.

    Sjukt störigt nu när dom har lagt till Flux. deras egna vertion av twixtor :-P Har väl alldrig fumkat jätte bra men nu vill jag verkligen kunna använda programmet

  2. #2

    Standard

    Provade 2.5.4 precis nu utan problem. I vilken del av processen försvinner bilden? Vad konverterar du till för format? Vilken upplösning har du filmat i? Och vilken version hade du inna, funkade det där?
    "Allting beror på allting"

  3. #3
    bogieboys avatar
    Reg.datum
    feb 2011
    Inlägg
    1 057
    Jobb
    Svetsare, Verkstadstekniker
    Klubb
    Växjö backyard flyers ;-)

    Standard

    Jag filmade i 720 60 fps. har svårt att få in filmen redan i steg ett. Men det går om jag tar filmen direkt från kameran. har konverterat den på alla vis tror jag. Men i steg två när jag importerar filmen får jag bara med ljudet! Har inte funkat bra på länge så vilken version jag hade som funkade sist vet jag inte.

  4. #4

    Standard

    Tror deras studio fortfarande dras med regionsproblemet - ställ in ditt windows till en region med ntsc, us förslagsvis, så har det funkat för min del (men har bara använt win tom. 7) - när du konverterat klart så ställ tillbaka till sverige.
    ----------------------------------
    Kraschar aldrig - alltid marken som hoppar upp, väggar, stolpar, träd mm. som flyttar sej etc...

  5. #5
    Kenneth Es avatar
    Reg.datum
    okt 2006
    Inlägg
    3 453
    Jobb
    Glidare
    Klubb
    IGG SYD

    Standard

    Se svar i den andra tråden med samma fråga!

    verkar tokigt med olika trådar.
    DS-24 operatör.
    Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
    Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
    FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.

  6. #6

    Standard

    Länkar in andra tråden här så går vi dit: http://www.rcflyg.se/forum/showthrea...t=gopro+studio och kör vidare
    "Allting beror på allting"

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •