Reklam

 
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Printtjänst?

  1. #1
    LANs avatar
    Reg.datum
    okt 2006
    Inlägg
    188
    Klubb
    Valdemarsviks Mfk

    Standard Printtjänst?

    Jag ser att det redan finns en tråd om detta, och jag antar att det kommer att bli fler och fler som efterfrågar printtjänster. Ska vi ha en tråd för detta, eller starta en separat, eller kanske be dem som är villiga att printa prylar åt andra att skapa en egen tråd?

    Hursomhelst, skulle gärna vilja ha följande pryl printad, det är ett lock till Orange DSM-modul som ser till att antennen monteras uppåt istället för rakt bakåt:
    http://www.thingiverse.com/make:102881

    Om du kan tänka dig att printa en sådan, skicka mig ett PM med kostnad inkl frakt. Har inte satt mig in i vad som är lämpligast, ABS eller PLA för en sådan pryl, men det vet förstås ni som håller på bättre.

    /Leif

  2. #2
    LANs avatar
    Reg.datum
    okt 2006
    Inlägg
    188
    Klubb
    Valdemarsviks Mfk

    Standard

    Har fått svar på min förfrågan, tack ni som svarat!

  3. #3

  4. #4
    dvogonens avatar
    Reg.datum
    jul 2012
    Inlägg
    493
    Jobb
    Programutvecklare
    Klubb
    Tullinge MF

    Standard

    Jag håller på med skrivaren nu, så jag gjorde en privutskrift av prylen. Utskriften gick bra men konstruktionen lämnar en del i övrigt att önska. Det krävs en del efterarbete för att få ihop de två delarna eftersom konstruktören gjort ett mycket märkligt snitt och inte lämnat några toleranser.

    Men om du vill ha delarna så får du dem gärna gratis. Plastkostnaden är näst intill 0.
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	uploadfromtaptalk1426620860913.jpg 
Visningar:	185 
Storlek:	17,8 KB 
Id:	51272  

  5. #5

    Standard

    Kanon! Det gör inte så mkt det får limmas. Viktigast är att få en hyfsad hållare.

    Skickar PM!

  6. #6

    Standard

    Någon som kan hjälpa mig, gärna i Göteborg, att printa denna till en rimlig peng? http://www.thingiverse.com/thing:1758485

    Önskar den i flexibelt material, nyoln, ninjaflex eller vad de nu heter :-)

    Vänligen skicka PM

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •