Reklam

 
Resultat 1 till 14 av 14

Ämne: Nybörjare i startgroparna, Bix3 beställd

Trådad visning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1

    Standard Nybörjare i startgroparna, Bix3 beställd

    Under väldans lång tid varit intresserad av att flyga flygplan. Så nu i vintertristessen bestämde jag mig för att köra på.
    Väljer att köra med Bix3, verkar helt ok som nybörjar kärra, inte super dyr och finns säkert billigare men som startmaskin blir den nog bra och kan få minde uppgraderingar vid behov om jag fastnar för det

    Beställde PNF versionen och kommer till en början köra originalmotor helt enkelt för att lära mig grunderna, hoppas bara dem löst flesta problemen som vart med dessa motorer som inte vart helt OK.

    Så småningom så kommer jag att testa Openpilots revolution kort i denna tillsammans med GPS samt FPV för att se var detta tar mig, misstänker motoruppgradering osv kommer behövas efter tyngdökningen.

    Men ser fram emot nya äventyr och hoppas detta skall bli lika roligt som mitt lilla "multi träsk"


    Passar även på att kasta in min buddycode till Hobbykings Euro hus om någon annan känner sig sugen



    HobbyKing™ Bix3 Trainer/FPV EPO 1550mm (PNF) (EU Warehouse)

    $103.18
    Senast redigerat av Stisse den 2015-02-04 klockan 21:23.
    Flottan:
    PM300 - ZMR 250 Clone - RC Naze32 Explorer Tricopter v3 - Iconic-X FPV v2 - Iconic-X FPV v1 - Simple Tricopter 2.0 - FY Y6 - Bix3 - WingWing 84

    Min jutjub å Nylleboken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •