Reklam

Resultat 1 till 5 av 5

mne: Ngra aktiva kring Vsters?

Standard Ngra aktiva kring Vsters?

Ny p forumet och undrar om det r ngra andra som flyger hr kring Vsters. r sjlv rtt ny i hobbyn och flyger en 250 jag nyss skaffat fpv kitt till samt en tricopter .
    /Philip

Reg.datum
    Aug 2006
    Inlgg
    230
    Jobb
    Friherre
    Klubb
    Vsters Modellflygklubb

Standard

Jod jag finns�� Flyger Y6, 400, 250 och mindre multisar inomhus. Utomhus r det FPV som gller d ven flygplan.
    Hller till p vrt modellflygflt Arosngen. Vore kul att trffas och flyga tillsammans nu nr utomhusssongen drar i gng..
    Kolla vr hemsida www.vmfk.se fr mer info
    Gran
    En dag utan att ha lrt sig ngot nytt r en frlorad dag!

Standard

Mnga maskiner det. Kul! Gillar sjlv utseendet p y6an skarpt. Flyger du alltid med klubben eller hller du ven till p annat hll ibland? Jag har varit frbi ett par klubbar i nrheten men osker p om det var Aros. Fltet lg p vgen ut mot Sala en bit utanfr stan. Var en person dr med en y6a d som krde fpv men intresset fr multirotor verkade snlt i freningen blev mitt intryck. Hr grna av dig om du drar ut s ansluter jag om jag kan. Behver lra knna fler i hobbyn

Reg.datum
    Aug 2006
    Inlgg
    230
    Jobb
    Friherre
    Klubb
    Vsters Modellflygklubb

Standard

Citat Ursprungligen postat av philsson Visa inlgg
    Mnga maskiner det. Kul! Gillar sjlv utseendet p y6an skarpt. Flyger du alltid med klubben eller hller du ven till p annat hll ibland? Jag har varit frbi ett par klubbar i nrheten men osker p om det var Aros. Fltet lg p vgen ut mot Sala en bit utanfr stan. Var en person dr med en y6a d som krde fpv men intresset fr multirotor verkade snlt i freningen blev mitt intryck. Hr grna av dig om du drar ut s ansluter jag om jag kan. Behver lra knna fler i hobbyn
    Du var p Arosngen och det var mig du sg!
    Jag har flera intressanta projekt p gng med FPV setup som skall testas nu p vrkanten. Skicka mig dina kontaktuppgifter p mail goran.aronsson@tele2.se s hr jag av mig nr jag r p fltet!
    Gran
    En dag utan att ha lrt sig ngot nytt r en frlorad dag!

Standard

Trevligt att hra. Det var ju en jttefin maskin du hade dr. Hunnit bli lite uppgraderingar p min tricopter sen dess och ven byggt mig en liten 250. Skickar ivg ett mail!

Behrigheter fr att posta

• Du fr inte posta nya mnen
  • Du fr inte posta svar
  • Du fr inte posta bifogade filer
  • Du fr inte redigera dina inlgg
  •