Reklam

 
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Några aktiva kring Västerås?

  1. #1

    Standard Några aktiva kring Västerås?

    Ny på forumet och undrar om det är några andra som flyger här kring Västerås. Är själv rätt ny i hobbyn och flyger en 250 jag nyss skaffat fpv kitt till samt en tricopter .
    /Philip

  2. #2

    Reg.datum
    aug 2006
    Inlägg
    232
    Jobb
    Friherre
    Klubb
    Västerås Modellflygklubb

    Standard

    Jodå jag finns�� Flyger Y6, 400, 250 och mindre multisar inomhus. Utomhus är det FPV som gäller då även flygplan.
    Håller till på vårt modellflygfält Arosängen. Vore kul att träffas och flyga tillsammans nu när utomhussäsongen drar i gång..
    Kolla vår hemsida www.vmfk.se för mer info
    Göran
    En dag utan att ha lärt sig något nytt är en förlorad dag!

  3. #3

    Standard

    Många maskiner det. Kul! Gillar själv utseendet på y6an skarpt. Flyger du alltid med klubben eller håller du även till på annat håll ibland? Jag har varit förbi ett par klubbar i närheten men osäker på om det var Aros. Fältet låg på vägen ut mot Sala en bit utanför stan. Var en person där med en y6a då som körde fpv men intresset för multirotor verkade snålt i föreningen blev mitt intryck. Hör gärna av dig om du drar ut så ansluter jag om jag kan. Behöver lära känna fler i hobbyn

  4. #4

    Reg.datum
    aug 2006
    Inlägg
    232
    Jobb
    Friherre
    Klubb
    Västerås Modellflygklubb

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av philsson Visa inlägg
    Många maskiner det. Kul! Gillar själv utseendet på y6an skarpt. Flyger du alltid med klubben eller håller du även till på annat håll ibland? Jag har varit förbi ett par klubbar i närheten men osäker på om det var Aros. Fältet låg på vägen ut mot Sala en bit utanför stan. Var en person där med en y6a då som körde fpv men intresset för multirotor verkade snålt i föreningen blev mitt intryck. Hör gärna av dig om du drar ut så ansluter jag om jag kan. Behöver lära känna fler i hobbyn
    Du var på Arosängen och det var mig du såg!
    Jag har flera intressanta projekt på gång med FPV setup som skall testas nu på vårkanten. Skicka mig dina kontaktuppgifter på mail goran.aronsson@tele2.se så hör jag av mig när jag är på fältet!
    Göran
    En dag utan att ha lärt sig något nytt är en förlorad dag!

  5. #5

    Standard

    Trevligt att höra. Det var ju en jättefin maskin du hade där. Hunnit bli lite uppgraderingar på min tricopter sen dess och även byggt mig en liten 250. Skickar iväg ett mail!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •