Reklam

Sidan 10 av 24 FrstaFrsta ... 5678910111213141520 ... SistaSista
Resultat 181 till 200 av 474

mne: Goa flygstllen runt Gteborg skes.

Standard

Flyger ngon i Gteborg idag?

Reg.datum
    Apr 2014
    Inlgg
    1 024
    Jobb
    Maskin frare

Standard

Jag var bakis igr s blev bara en liten flygning innan lggdags. Men jag tnker flyga imorgon kvll i trankrr om det r vder. Mina nya motorer ska dyka upp idag s ska montera dom ikvll och frska hinna med att gra version 2 av min gopro 3/4 skydds platta frdig.

Reg.datum
    Apr 2014
    Inlgg
    1 024
    Jobb
    Maskin frare

Standard

Hr kan man va

Standard

Jag har ntligen ftt ihop min s att den r redo fr 4S. Nu gller det att f tid att ta sig ut och flyga.
    Frresten, jag funderar p testa 5x45BN p 4S och Cobra 1960kv. Tror ni de skulle klara 6x45 p 4s?

Standard

Nice, himla kul att flyga p 4S :-)

Om man ska tro Boris och MetalDanny s funkar det fint med 6x4.5 props p de motorerna. Vad har du fr ESC?

Standard

Jag kr med Kiss 18A.

Standard

Ah ok, d skulle jag nog vara lite frsiktig.

Reg.datum
    Jan 2013
    Inlgg
    357
    Jobb
    S lite som mjligt p s lng tid som mjligt
    Klubb
    Letar

Standard

r det ngon gteborgsflygare som skall ut idag?

Standard

Citat Ursprungligen postat av Steflo112 Visa inlgg
    Hinner inte idag, men grna nn gng nsta vecka! Har ntligen ftt ihop nya bygget med buzzer, ny kamera och 4s Kr som en mes p 4s men kul nd med det extra trycket. Nu r det va som gller!

Standard

Jag skulle grna komma ut kvll. Men det ser s grtt ut. Vet du ngot "torrt" stlle?

Standard

D r man tillbaka efter ett besk p nya varvet. Jag fick fluget ca 10 sek innan ena ESCn lade av. Mrkte att +polen till PDBn hade lossat. *SUCK* Aja, fick i alla fall kolla nr Steflo drog omkring.

Reg.datum
    Jan 2013
    Inlgg
    357
    Jobb
    Klubb
    Letar

Standard

Det blir att kpe en pryl till. En gasol-ldkolv, det fr plats i volvon.
    Jag fick ihop en filmsnutt av min flygning, med Kronblom och ngra preem-raf jobbare som glasgonspioner. Kronblom lnade ut sin monsterstora headplay som gubbarna fick titta i och dom tyckte detta var grfrckt.
    S snart fr vi nog lsa om ngon skum olycka ute i oljehamnen.

Standard

Grym flygning! Verkar vara vldigt lite folk i den parken?

Ngot som ska ut och flyga idag? Funderar p att ka ut till sansjbacka efter jobbet.

Reg.datum
    Jan 2013
    Inlgg
    357
    Jobb
    Klubb
    Letar

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mr. Rosso Visa inlgg
    Grym flygning! Verkar vara vldigt lite folk i den parken?

Ngot som ska ut och flyga idag? Funderar p att ka ut till sansjbacka efter jobbet.
    Tack. Den dagen var det nstan inga alls dr men igr var vrre. Det var ju bttre vder, s fler personer var ute och d vgar iallafall inte jag brnna p mellan trden. Jag laddar ett gng batterier efter jobbet och sticker ut ngonstans flyger. Jag vill helst ha vldigt kort grs dr jag flyger. Quadden har en tendens att dras mot moder jord och den lille rackaren r inte ltt att hitta om det r fr hgt grs. Hur r det i Sandsjbacka?

Standard

Hur r det i Sandsjbacka?
    Det r varierad terng, delvis betesmark med ganska kort grs men ocks trd, buskar och stenar. Vldigt fint men potentiellt frdande, att krascha in i en stenmur r nog inte s kul. Jag har ftt p en buzzer, s jag har lite strre chans att hitta min quad nu (om inte batteriet flyger av).
    Klicka p bilden fr en strre version. 

Namn:	maderna1.jpg 
Visningar:	33 
Storlek:	262,7 KB 
Id:	53101

Namn:	8822salix.jpg 
Visningar:	26 
Storlek:	38,7 KB 
Id:	53102

Namn:	Sandsjobacka-ljung-KristerLarsson-416px.jpg 
Visningar:	27 
Storlek:	99,9 KB 
Id:	53103

Jag var dr fr ngon vecka sen och hittade ett riktigt fint omrde med en rastplats som man kan sitta vid. men det r dock ngon kilometers promenad frn parkeringen.

Vart hade du tnkt flyga annars?

Reg.datum
    Jan 2013
    Inlgg
    357
    Jobb
    Klubb
    Letar

Standard

Jag vet faktiskt inte. Nya varvet r ju klart bst hittills men idag kanske det r nnu mer personer som rr sig i omrdet. Jag laddar batterier s kan vi vl hras. Jag pmar mitt nummer.

Standard

Har du testat brudaremossen? Har ingen aning om hur det r men det ser ut som ett ppet stort flt p satelitbild.

https://www.google.se/maps/place/Bru...0f2b3cc108b7e3

Reg.datum
    Jan 2013
    Inlgg
    357
    Jobb
    Klubb
    Letar

Standard

Kronblom testade brudaremossen fr ngra veckor sedan. Det var vl inte jttebra men flygbart. Du har ju en sndarmast dr som kanske str duktigt, vad vet jag.

Standard

Ah, ok. kom och tnka p rdasten, om man kanske kan flyga bakom huset?

Reg.datum
    Apr 2014
    Inlgg
    1 024
    Jobb
    Maskin frare

Standard

Kronblom testade brudaremossen fr ngra veckor sedan. Det var vl inte jttebra men flygbart. Du har ju en sndarmast dr som kanske str duktigt, vad vet jag.
    r det vid munkebck och rgryte? Jag var dr uppe p omrdet frra ret. Min mobil hade kass tckning dr. tolkade det som att det vart den feta antennen med massa paraboler och master utstickandes verallt.

Behrigheter fr att posta

• Du fr inte posta nya mnen
  • Du fr inte posta svar
  • Du fr inte posta bifogade filer
  • Du fr inte redigera dina inlgg
  •