Reklam

Sidan 17 av 24 FrstaFrsta ... 71213141516171819202122 ... SistaSista
Resultat 321 till 340 av 474

mne: Goa flygstllen runt Gteborg skes.

Standard

Gtt, siktar p att vara dr vid 6 tiden.

Standard

Citat Ursprungligen postat av poppme Visa inlgg
    Bor 800 meter frn golfbanan och letar flyg kamrater.
    tnkte flyga runt lite i Svartedalens skogar i hst.
    Har du hittat ngra bra stllen i svartedalen? Flg ver hrsvattnet frra sommaren, himla fint men trist om man krashar

Standard

inget specifikt n, men sg flera storskogs omrden med lagom glest mellan trden nr jag campade dr uppe ifjol.
    hittar jag ntt bra stlle lnkar jag p kartan

Standard

Citat Ursprungligen postat av poppme Visa inlgg
    inget specifikt n, men sg flera storskogs omrden med lagom glest mellan trden nr jag campade dr uppe ifjol.
    hittar jag ntt bra stlle lnkar jag p kartan
    Gr grna det

Reg.datum
    Apr 2014
    Inlgg
    1 024
    Jobb
    Maskin frare

Standard

Jag har hittat mnga stllen i svartedalen men mnga sm grenar man inte ser om man inte kan vart dom r.

Standard

Tallskog p torr sandmark eller kanske bokskog s man slipper bde grenar och undervegitation hade varit nice. Undra var man hittar sn skog hromkring bara...

Standard

Bokskog hittar man runt lyngern.

Standard

Ngon som planerar flygning idag?

Standard

Citat Ursprungligen postat av kronblom Visa inlgg
    Ngon som planerar flygning idag?
    Jag ska nog ut en svng, vart hade du tnkt flyga?

Standard

Ingen aning. ngra frslag?

Standard

Jag brjar f slut p ider :P
    Jag har inte testat Kvibergsfotbollsplaner nnu.
    Annars gillar jag detta stlle maps , sllan folk dr, men det r ingen fin och kraschvnlig grsmatta direkt..

Standard

Hmm...Gick tillbaka och tittade p din inspelning frn platsen med grus etc... sg helt ok ut. Skall frska vara dr runt 15.00, ifall ngon har vgarna frbi.

Standard

Har testat det stllet ett par gnger och tycker det r rtt bra. Lite meck om man kraschar men det r verkommligt. Mycket buskage osv som kan anvndas fr temporra banor. Kommer nog ka dit en svng om en stund.

Standard

Ngon som ska och flyga i veckan? Jag ska ut en svng ikvll, troligtvis Mlndal.

Standard

Ngon som knner till ngra bra upplysta parkeringar/parkeringshus som r tomma kvllstid och d gr att flyga p? Blir ju tyvrr bara frre och frre ljusa timmar nu s hr rs s behver ha stllen som fungerar ven nr det r mrkt ute.

Standard

Citat Ursprungligen postat av KiteAnton Visa inlgg
    Ngon som knner till ngra bra upplysta parkeringar/parkeringshus som r tomma kvllstid och d gr att flyga p?
    Jag tror det blir svrt att hitta ett som r tillrckligt tomt, sen tror jag de flesta r kameravervakade. Men man kanske kan frga om lov?

Ngon som ska ut och flyga imorn?

Standard

Gr vl inte s mycket egentligen om de r kamervervakade? S lnge det inte r inom kontrollzon s r det ju inget olagligt. Aja ska se och underska lite olika alternativ/ider. terkommer om jag hittar ngot guldstlle :-)

Ska frska komma ut och kra imorgon. Vart tnkte du kra?

Standard

Citat Ursprungligen postat av KiteAnton Visa inlgg
    Gr vl inte s mycket egentligen om de r kamervervakade? S lnge det inte r inom kontrollzon s r det ju inget olagligt.
    Sant, tnker dock att det kan bli sura miner, parkeringshus r ju inte direkt avsedda fr quad racing Men jag vet inte. Man fr vll testa.

Det blir nog sdra Mlndal igen (kryptongatan), har lrt knna terrngen dr och vgar dra p lite mer.

Standard

Vore grymt att hitta ett parkeringshus att race'a i. Men man ska nog se till att ha snackat med gare/ansvarig. Trist om farbro bl blir inringd och det blir massa negativ PR om drnare...

Behrigheter fr att posta

• Du fr inte posta nya mnen
  • Du fr inte posta svar
  • Du fr inte posta bifogade filer
  • Du fr inte redigera dina inlgg
  •