Reklam

Sidan 24 av 24 FrstaFrsta ... 14192021222324
Resultat 461 till 474 av 474

mne: Goa flygstllen runt Gteborg skes.

Standard

Ngon som kr n trots kylan? Var ute en svng idag och kommer nog kra imorgon fm igen.

Reg.datum
    Oct 2012
    Inlgg
    45
    Jobb
    Automation
    Klubb
    RFK Skilling

Standard

Hej!
    var ute en runda i helgen men har problem med med imma p brillorna. Fr testa ha dem innanfr jackan precis innan flygning nsta gng. Eller r det ngon som har ngot annat trix?
    Rakldder inpollerat p badrumsspegeln funkar mot imma men vill inte testa det i brillorna i frsta hand

Standard

Koppla in batteriet, stt dom p pannan ett par minuter innan du skall kra s att allt r varmt innan du flyger. Fungerar fr mig.
    -----------
    Olsson

Reg.datum
    Oct 2012
    Inlgg
    45
    Jobb
    Automation
    Klubb
    RFK Skilling

Standard

Bra tips! f testa det nsta runda

Standard

Nu nr vren r p vg (hoppas jag), r det ngon som har ntt kul bygge p G? Jag hller p att bygga om min Alien 6" med lite nya grejer. Skall testa KISS FC med nya Emax rs2205 2300kv motorer. 30A esc s kan jag skifta mellan 6045 och 5x45x3 proppar.

Standard

Jag har min Armattan Mini Hex att flyga in samt en Stoneblue Airlines P51 att bygga.

Standard

Trotsade det gra vdret och gav mig ut men min Alien 6''. Plus 2 grader och rtt men gick i alla fall igenom ngra batterier. Flyger bra och inga konstigheter. Kom t ett trd en gng och fick leta efter GoPro'n i ngra minuter efter den kraschen. Inga propeller trasiga. Jag testar DAL props och jag gillar de. De verkar inte knckas utan bjer sig mest.

Totala vikten med GoPro och 1800 4S batteri hamnar p 748g. Jag har aldrig varit bra p att bygga ltt.

Standard

Funderar p bys gamla camping om ca 1.5h. Verkar vara bra vder.

Standard

Blev en svng p Kvibergs fotbollsplaner igr efter jobbet, gtt att det brjar bli lite varmare

Standard

Nice. Vad r det fr vikt?

Standard

Tack! Den vger inte mycket alls, verkligen minimal ram

Klicka p bilden fr en strre version. 

Namn:	image.jpg 
Visningar:	72 
Storlek:	88,9 KB 
Id:	57833

Standard

Varifrn skaffade du den?

Standard