Reklam

 
Sidan 24 av 24 FörstaFörsta ... 14192021222324
Resultat 461 till 474 av 474

Ämne: Goa flygställen runt Göteborg sökes.

  1. #461

    Standard

    Någon som kör än trots kylan? Var ute en sväng idag och kommer nog köra imorgon fm igen.

  2. #462

    Reg.datum
    okt 2012
    Inlägg
    46
    Jobb
    Automation
    Klubb
    RFK Skilling

    Standard

    Hej!
    var ute en runda i helgen men har problem med med imma på brillorna. Får testa ha dem innanför jackan precis innan flygning nästa gång. Eller är det någon som har något annat trix?
    Raklödder inpollerat på badrumsspegeln funkar mot imma men vill inte testa det i brillorna i första hand

  3. #463

    Standard

    Koppla in batteriet, sätt dom på pannan ett par minuter innan du skall köra så att allt är varmt innan du flyger. Fungerar för mig.
    -----------
    Olsson

  4. #464

    Reg.datum
    okt 2012
    Inlägg
    46
    Jobb
    Automation
    Klubb
    RFK Skilling

    Standard

    Bra tips! få testa det nästa runda

  5. #465

    Standard

    Nu när våren är på väg (hoppas jag), är det någon som har nått kul bygge på G? Jag håller på att bygga om min Alien 6" med lite nya grejer. Skall testa KISS FC med nya Emax rs2205 2300kv motorer. 30A esc så kan jag skifta mellan 6045 och 5x45x3 proppar.

  6. #466

    Standard

    Jag har min Armattan Mini Hex att flyga in samt en Stoneblue Airlines P51 att bygga.

  7. #467

    Standard

    Trotsade det gråa vädret och gav mig ut men min Alien 6''. Plus 2 grader och rått men gick i alla fall igenom några batterier. Flyger bra och inga konstigheter. Kom åt ett träd en gång och fick leta efter GoPro'n i några minuter efter den kraschen. Inga propeller trasiga. Jag testar DAL props och jag gillar de. De verkar inte knäckas utan böjer sig mest.

    Totala vikten med GoPro och 1800 4S batteri hamnar på 748g. Jag har aldrig varit bra på att bygga lätt.

  8. #468

    Standard

    Funderar på åbys gamla camping om ca 1.5h. Verkar vara bra väder.

  9. #469

    Standard

    Blev en sväng på Kvibergs fotbollsplaner igår efter jobbet, gött att det börjar bli lite varmare


  10. #470

    Standard

    Nice. Vad är det för vikt?

  11. #471

  12. #472

    Standard

    Tack! Den väger inte mycket alls, verkligen minimal ram

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	image.jpg 
Visningar:	137 
Storlek:	88,9 KB 
Id:	57833

  13. #473

    Standard

    Varifrån skaffade du den?

  14. #474

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av kronblom Visa inlägg
    Varifrån skaffade du den?
    http://rebelminiquads.com/

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •