Reklam

Sidan 3 av 24 FrstaFrsta 1234567813 ... SistaSista
Resultat 41 till 60 av 474

mne: Goa flygstllen runt Gteborg skes.

Standard

Citat Ursprungligen postat av eAk Visa inlgg
    Det ser ut som alla delar fr att frdigstlla min quad trillar in med posten imorgon.

Hade varit grskojj om vi kunde fihop ett strre gng.
    Tjejen jobbar natt hela helgen s jag fr massa tid fr mig sjlv.
    vore riktigt kul! Skulle behva titta o lra mig lite fr o bli bttre sjlv. Jag kan dagen p lrdag eller sndag eftermiddag. Eller valfri veckodagskvll

Standard

Uppdatera med tid och plats s kanske jag ocks kan haka p.

Standard

Vore kanonkul jag hnger grna p.
    Behver vcka 250:n efter vintern ;-)

Reg.datum
    Dec 2013
    Inlgg
    13
    Jobb
    Ingenjr
    Klubb
    Mlndals Flygklubb

Standard

Hej
    Flyger bde i Fiskebck och Arendal men hnger grna p och flyger! Sg till bara!

Vi har startat en Facebook grupp fr att kunna bjuda in till "evenemang". G grna med sk p 250FPVracing

Mvh Magnus

Standard

Uj. Hur mnga kanaler finns det p fatshark 5.8?

Standard

Citat Ursprungligen postat av Magpe027 Visa inlgg
    Hej
    Flyger bde i Fiskebck och Arendal men hnger grna p och flyger! Sg till bara!

Vi har startat en Facebook grupp fr att kunna bjuda in till "evenemang". G grna med sk p 250FPVracing

Mvh Magnus
    Bra initiativ! Jag bor i vst men kan ta mig mer eller mindre varsom fr att f flyga och tjta lite.

Reg.datum
    Apr 2014
    Inlgg
    1 024
    Jobb
    Maskin frare

Standard

Citat Ursprungligen postat av kronblom Visa inlgg
    Uj. Hur mnga kanaler finns det p fatshark 5.8?
    Jag har vit antenn

Reg.datum
    Jan 2013
    Inlgg
    357
    Jobb
    S lite som mjligt p s lng tid som mjligt
    Klubb
    Letar

Standard

Citat Ursprungligen postat av Arfide Visa inlgg
    Hej! Ska du ut o flyga nn kvll/eftermiddag i veckan? Hakar grna p och testar lite och observerar om det gr fr sig
    Vi kan absolut gra ett frsk efter jobbet i veckan. Jag slutar vid 16 tiden. Till helgen ska jag p "konferens" med jobbet till Berlin. (ven hr tas tacksamt emot frslag p goa stllen, inte flyg dock)
    Antalet kanaler p Fatsharken r vl 7 stycken men det gr nog inte att anvnda s mnga samtidigt. Jag har mrkt att om kanalerna ligger fr nra varandra s str dom vldigt mycket. Men det r vl bara att labba fram nr vi vl ses. 3-4 stycken samtidigt borde fungera. Sen r jag en sn dr VVF (Vga Vgra Facebook) s dom kallelserna kommer jag inte kunna se.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Steflo112 Visa inlgg
    Vi kan absolut gra ett frsk efter jobbet i veckan. Jag slutar vid 16 tiden. Till helgen ska jag p "konferens" med jobbet till Berlin. (ven hr tas tacksamt emot frslag p goa stllen, inte flyg dock)
    Antalet kanaler p Fatsharken r vl 7 stycken men det gr nog inte att anvnda s mnga samtidigt. Jag har mrkt att om kanalerna ligger fr nra varandra s str dom vldigt mycket. Men det r vl bara att labba fram nr vi vl ses. 3-4 stycken samtidigt borde fungera. Sen r jag en sn dr VVF (Vga Vgra Facebook) s dom kallelserna kommer jag inte kunna se.
    Skickar dig ett PM med mitt nummer, s kan du slnga ivg ett sms om du ska ut ngon kvll i veckan. Lmnar jobbet vid 16 s br kunna vara i fiskebck vid 17-tiden.

Standard

Jag hakar grna p jag med! Behver f lite tips & tricks, och kanske lite feedback p frsta quad bygget

Det ser ut att bli fint vder p torsdag.

Reg.datum
    Jan 2013
    Inlgg
    357
    Jobb
    Klubb
    Letar

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mr. Rosso Visa inlgg
    Jag hakar grna p jag med! Behver f lite tips & tricks, och kanske lite feedback p frsta quad bygget

Det ser ut att bli fint vder p torsdag.
    Men d kr vi Fiskebck torsdag efter jobbet d. Jag r dr kl 17 (isch som dttrarna hade sagt)

Standard

Ugh. Typiskt den dag jag inte kunde. Aja, lova mig massa film och krascher.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Steflo112 Visa inlgg
    Men d kr vi Fiskebck torsdag efter jobbet d. Jag r dr kl 17 (isch som dttrarna hade sagt)
    Jag r p! Vart exakt i fiskebck? Aldrig varit dr. Kan hnda att jag kommer lite senare n 17 dock..

Reg.datum
    Jan 2013
    Inlgg
    357
    Jobb
    Klubb
    Letar

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mr. Rosso Visa inlgg
    Jag r p! Vart exakt i fiskebck? Aldrig varit dr. Kan hnda att jag kommer lite senare n 17 dock..
    Klicka p bilden fr en strre version. 

Namn:	image.jpg 
Visningar:	88 
Storlek:	184,9 KB 
Id:	51823Kr ner mot hamnen och innan du kommer fram till "frjerondellen" s finns en parkering p vnster sida. Hr r det. Se var flaggan sitter p kartan.

Standard

Lter strlande! Vi ses i eftermiddag!

Standard

Riktigt kul att s mnga dk upp idag, trist p lite vl blsigt bara. Ska kika sedan om de blev ntt av de bilderna jag knppte s laddar jag i s fall upp. Om de blev nn vettig film hos er som flg s fr ni grna ladda upp det och lnka

Har nog insett att jag behver kpa fpv-grejer illa kvickt. Ingen som har ett par brillor som ska sljas?

Reg.datum
    Apr 2014
    Inlgg
    1 024
    Jobb
    Maskin frare

Standard

Jag funderar p att byta upp mig d kommer jag slja mina predator v2 isfall.
    Citat Ursprungligen postat av Arfide Visa inlgg
    Riktigt kul att s mnga dk upp idag, trist p lite vl blsigt bara. Ska kika sedan om de blev ntt av de bilderna jag knppte s laddar jag i s fall upp. Om de blev nn vettig film hos er som flg s fr ni grna ladda upp det och lnka

Har nog insett att jag behver kpa fpv-grejer illa kvickt. Ingen som har ett par brillor som ska sljas?

Standard

Det blev inga jtte spnnande filmer fr mig, insg idag att jag behver vinkla om ftv kameran och gopron fr att kunna flyga med lite mer flyt. Hlften av all film r rakt ner i backen :P

Men kan bjuda p en bild.

Namn:	fiskebck.jpg 
Visningar:	106 
Storlek:	338,1 KB 
Id:	51835

Kul att trffas, hakar grna p framtida flygningar!

Standard

Imorgon blir vi ett gng som trffas igen fr att flyga lite, vore jttekul om vi bli ngra stycken denna gngen ocks. Ny plats den hr gngen, se bilder nedan. Vi siktar p att ses vi 11:00 p utsatt plats. Glm inte ladda!

Adress: Krossvgen. Tnk p att det inte gr att svnga vnster om ni kommer frn stan, mste d ka till rondellen och vnda fr att komma p rtt sida. Finns en skylt dr det str Torslandaviken dr man gr in.

Namn:	2015-04-17_19-39-11.jpg 
Visningar:	86 
Storlek:	44,9 KB 
Id:	51850
    Vid utsatt pil finns denna stora grspltt

Namn:	2015-04-17_19-39-48.jpg 
Visningar:	102 
Storlek:	174,6 KB 
Id:	51849

Standard

r riktigt sugen, men kan tyvrr inte idag, om ingen vill passa 2 sm frsts.
    Bara 2km flygvg hemifrn iofs.
    Ha en grym flygdag..
    /Stefan

Behrigheter fr att posta

• Du fr inte posta nya mnen
  • Du fr inte posta svar
  • Du fr inte posta bifogade filer
  • Du fr inte redigera dina inlgg
  •