Reklam

 
Sidan 3 av 24 FörstaFörsta 1234567813 ... SistaSista
Resultat 41 till 60 av 474

Ämne: Goa flygställen runt Göteborg sökes.

  1. #41

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av eAk Visa inlägg
    Det ser ut som alla delar för att färdigställa min quad trillar in med posten imorgon.

    Hade varit görskojj om vi kunde fåihop ett större gäng.
    Tjejen jobbar natt hela helgen så jag får massa tid för mig själv.
    vore riktigt kul! Skulle behöva titta o lära mig lite för o bli bättre själv. Jag kan dagen på lördag eller söndag eftermiddag. Eller valfri veckodagskväll

  2. #42

    Standard

    Uppdatera med tid och plats så kanske jag också kan haka på.

  3. #43

    Standard

    Vore kanonkul jag hänger gärna på.
    Behöver väcka 250:n efter vintern ;-)

  4. #44

    Reg.datum
    dec 2013
    Inlägg
    12
    Jobb
    Ingenjör
    Klubb
    Mölndals Flygklubb

    Standard

    Hej
    Flyger både i Fiskebäck och Arendal men hänger gärna på och flyger! Säg till bara!

    Vi har startat en Facebook grupp för att kunna bjuda in till "evenemang". Gå gärna med sök på 250FPVracing

    Mvh Magnus

  5. #45

    Standard

    Uj. Hur många kanaler finns det på fatshark 5.8?

  6. #46

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Magpe027 Visa inlägg
    Hej
    Flyger både i Fiskebäck och Arendal men hänger gärna på och flyger! Säg till bara!

    Vi har startat en Facebook grupp för att kunna bjuda in till "evenemang". Gå gärna med sök på 250FPVracing

    Mvh Magnus
    Bra initiativ! Jag bor i väst men kan ta mig mer eller mindre varsom för att få flyga och tjöta lite.

  7. #47

    Reg.datum
    apr 2014
    Inlägg
    1 024
    Jobb
    Maskin förare

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av kronblom Visa inlägg
    Uj. Hur många kanaler finns det på fatshark 5.8?
    Jag har vit antenn

  8. #48

    Reg.datum
    jan 2013
    Inlägg
    356
    Jobb
    Så lite som möjligt på så lång tid som möjligt
    Klubb
    Letar

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Arfide Visa inlägg
    Hej! Ska du ut o flyga nån kväll/eftermiddag i veckan? Hakar gärna på och testar lite och observerar om det går för sig
    Vi kan absolut göra ett försök efter jobbet i veckan. Jag slutar vid 16 tiden. Till helgen ska jag på "konferens" med jobbet till Berlin. (Även här tas tacksamt emot förslag på goa ställen, inte flyg dock)
    Antalet kanaler på Fatsharken är väl 7 stycken men det går nog inte att använda så många samtidigt. Jag har märkt att om kanalerna ligger för nära varandra så stör dom väldigt mycket. Men det är väl bara att labba fram när vi väl ses. 3-4 stycken samtidigt borde fungera. Sen är jag en sån där VVF (Våga Vägra Facebook) så dom kallelserna kommer jag inte kunna se.

  9. #49

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Steflo112 Visa inlägg
    Vi kan absolut göra ett försök efter jobbet i veckan. Jag slutar vid 16 tiden. Till helgen ska jag på "konferens" med jobbet till Berlin. (Även här tas tacksamt emot förslag på goa ställen, inte flyg dock)
    Antalet kanaler på Fatsharken är väl 7 stycken men det går nog inte att använda så många samtidigt. Jag har märkt att om kanalerna ligger för nära varandra så stör dom väldigt mycket. Men det är väl bara att labba fram när vi väl ses. 3-4 stycken samtidigt borde fungera. Sen är jag en sån där VVF (Våga Vägra Facebook) så dom kallelserna kommer jag inte kunna se.
    Skickar dig ett PM med mitt nummer, så kan du slänga iväg ett sms om du ska ut någon kväll i veckan. Lämnar jobbet vid 16 så bör kunna vara i fiskebäck vid 17-tiden.

  10. #50

    Standard

    Jag hakar gärna på jag med! Behöver få lite tips & tricks, och kanske lite feedback på första quad bygget

    Det ser ut att bli fint väder på torsdag.

  11. #51

    Reg.datum
    jan 2013
    Inlägg
    356
    Jobb
    Så lite som möjligt på så lång tid som möjligt
    Klubb
    Letar

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Mr. Rosso Visa inlägg
    Jag hakar gärna på jag med! Behöver få lite tips & tricks, och kanske lite feedback på första quad bygget

    Det ser ut att bli fint väder på torsdag.
    Men då kör vi Fiskebäck torsdag efter jobbet då. Jag är där kl 17 (isch som döttrarna hade sagt)

  12. #52

    Standard

    Ugh. Typiskt den dag jag inte kunde. Aja, lova mig massa film och krascher.

  13. #53

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Steflo112 Visa inlägg
    Men då kör vi Fiskebäck torsdag efter jobbet då. Jag är där kl 17 (isch som döttrarna hade sagt)
    Jag är på! Vart exakt i fiskebäck? Aldrig varit där. Kan hända att jag kommer lite senare än 17 dock..

  14. #54

    Reg.datum
    jan 2013
    Inlägg
    356
    Jobb
    Så lite som möjligt på så lång tid som möjligt
    Klubb
    Letar

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Mr. Rosso Visa inlägg
    Jag är på! Vart exakt i fiskebäck? Aldrig varit där. Kan hända att jag kommer lite senare än 17 dock..
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	image.jpg 
Visningar:	123 
Storlek:	184,9 KB 
Id:	51823Kör ner mot hamnen och innan du kommer fram till "färjerondellen" så finns en parkering på vänster sida. Här är det. Se var flaggan sitter på kartan.

  15. #55

    Standard

    Låter strålande! Vi ses i eftermiddag!

  16. #56

    Standard

    Riktigt kul att så många dök upp idag, trist på lite väl blåsigt bara. Ska kika sedan om de blev nått av de bilderna jag knäppte så laddar jag i så fall upp. Om de blev nån vettig film hos er som flög så får ni gärna ladda upp det och länka

    Har nog insett att jag behöver köpa fpv-grejer illa kvickt. Ingen som har ett par brillor som ska säljas?

  17. #57

    Reg.datum
    apr 2014
    Inlägg
    1 024
    Jobb
    Maskin förare

    Standard

    Jag funderar på att byta upp mig då kommer jag sälja mina predator v2 isåfall.
    Citat Ursprungligen postat av Arfide Visa inlägg
    Riktigt kul att så många dök upp idag, trist på lite väl blåsigt bara. Ska kika sedan om de blev nått av de bilderna jag knäppte så laddar jag i så fall upp. Om de blev nån vettig film hos er som flög så får ni gärna ladda upp det och länka

    Har nog insett att jag behöver köpa fpv-grejer illa kvickt. Ingen som har ett par brillor som ska säljas?

  18. #58

    Standard

    Det blev inga jätte spännande filmer för mig, insåg idag att jag behöver vinkla om ftv kameran och gopron för att kunna flyga med lite mer flyt. Hälften av all film är rakt ner i backen :P

    Men kan bjuda på en bild.

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	fiskebäck.jpg 
Visningar:	126 
Storlek:	338,1 KB 
Id:	51835

    Kul att träffas, hakar gärna på framtida flygningar!

  19. #59

    Standard

    Imorgon blir vi ett gäng som träffas igen för att flyga lite, vore jättekul om vi bli några stycken denna gången också. Ny plats den här gången, se bilder nedan. Vi siktar på att ses vi 11:00 på utsatt plats. Glöm inte ladda!


    Adress: Krossvägen. Tänk på att det inte går att svänga vänster om ni kommer från stan, måste då åka till rondellen och vända för att komma på rätt sida. Finns en skylt där det står Torslandaviken där man går in.
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	2015-04-17_19-39-11.jpg 
Visningar:	105 
Storlek:	44,9 KB 
Id:	51850
    Vid utsatt pil finns denna stora gräsplätt

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	2015-04-17_19-39-48.jpg 
Visningar:	127 
Storlek:	174,6 KB 
Id:	51849

  20. #60

    Standard

    Är riktigt sugen, men kan tyvärr inte idag, om ingen vill passa 2 små förstås.
    Bara 2km flygväg hemifrån iofs.
    Ha en grym flygdag..
    /Stefan

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •