Reklam

Sidan 8 av 24 FrstaFrsta ... 34567891011121318 ... SistaSista
Resultat 141 till 160 av 474

mne: Goa flygstllen runt Gteborg skes.

Reg.datum
    Apr 2014
    Inlgg
    1 024
    Jobb
    Maskin frare

Standard

Citat Ursprungligen postat av nordicguy Visa inlgg
    Det var trevligt, kul bana! Fr race'a nn fler gng s jag kan f revansch ;-)
    Ha ha du vann ju 2 mot 1 gnger.

Standard

Nn som ska ut imorgon och kra?

Reg.datum
    Jan 2013
    Inlgg
    357
    Jobb
    S lite som mjligt p s lng tid som mjligt
    Klubb
    Letar

Standard

Citat Ursprungligen postat av Arfide Visa inlgg
    Nn som ska ut imorgon och kra?
    Absolut men det fr bli p eftermiddagen efter jobbet.

Reg.datum
    Apr 2014
    Inlgg
    1 024
    Jobb
    Maskin frare

Standard

Jag vet inte om jag slutar tidigt imorgon. men ngon gng mellan 17 och 20 kommer jag sluta. Ska ta med min racequad till jobbet. Flygal ite i tkten innan jag ker hem tnkte jag.
    Ngot batteri iallafall. Dock har jag ju bara ngra enstaka 5x4 proppar i vntan p nya frn kina.

Standard

Skicka ett sms nr du drar ut Steflo och eAk s fr vi se om de passar in

Reg.datum
    Jan 2013
    Inlgg
    357
    Jobb
    Klubb
    Letar

Standard

Citat Ursprungligen postat av Arfide Visa inlgg
    Skicka ett sms nr du drar ut Steflo och eAk s fr vi se om de passar in
    Ok

Reg.datum
    Jun 2013
    Inlgg
    361
    Jobb
    Grafiker
    Klubb
    Hkaklubben - Halmstad

Standard

Tjo steflo, bara rkade springa p trden av en hndelse fick se att ni kanske r ute efter en sn sida som jag hller p att gra. S ni fr grna hjlpa till att testa den om ni vill. Den e precis ppnad fr lite anvndning bara s finns inte s mnga platser i landet nnu.
    http://www.flybase.se/

Frlt att jag inte hlsat p er i gteborg sen jag var dr krashade ecks framen i cykelbanan fr tv r sen. :< Har iaf blivit lite bttre p att flyga sen dess.

Reg.datum
    Jan 2013
    Inlgg
    357
    Jobb
    Klubb
    Letar

Standard

Tjena Zallisen.
    Bra initiativ med flygkartan. Vi fr hoppas att Du fr in mnga bra frslag p flygstllen.
    Sjlv letar jag fortfarande efter ett "epic place". Det finns dr ute och bara vntar p oss gteborgare, det r jag sker p.
    Er FPV-bana i Halmstad verkade ju helt grymt bra men r det inte svrt att hitta prylarna vid en krasch?
    Vi hrs. Stefan

Reg.datum
    Jan 2013
    Inlgg
    357
    Jobb
    Klubb
    Letar

Standard

Ngon som skall ut idag eller imorgon?

Standard

Tnkte frska komma ut och flyga ngra batterier i Trankrr idag. Mste va lite p eaks bana ;-)

Reg.datum
    Jan 2013
    Inlgg
    357
    Jobb
    Klubb
    Letar

Standard

Det frstr jag. Hans bana r riktigt svr. Jag gjorde av med hur mnga proppar som helst nr jag testade den.

Reg.datum
    Apr 2014
    Inlgg
    1 024
    Jobb
    Maskin frare

Standard

Synd det regnade bara och jag inte hittade min mobius.
    kan hoppas p vder imorgon nr jag reparerat klart min 250 sedan grdagen.

Standard

Mm, blev bara till att ka hem igen och ladda ur batterierna. Inte frsta gngen man kt ut precis nr det brjar regna 😛

Imorgon ser lovande ut, lite blsigt kanske. Ta ntt race p eftermiddagen?

Reg.datum
    Apr 2014
    Inlgg
    1 024
    Jobb
    Maskin frare

Standard

Mm, blev bara till att ka hem igen och ladda ur batterierna. Inte frsta gngen man kt ut precis nr det brjar regna 

Imorgon ser lovande ut, lite blsigt kanske. Ta ntt race p eftermiddagen?
    Hade varit kuyl oim vi kunde vara 3st och race sammtidigt.
    jag tnker vara bakis p morghonen iallafall. men runt 12-13 tiden br jag vakna. hur ser vdret ut vid 14-15?

Min goipro r instlld nu s den kan jag montera igen p den strre ramen som saknar motorer fr tillfllet wiiii sparade flera tusen dr

Standard

SMHI sger sol och 6m/s imorgon eftermiddag. Kul om vi blir ngra stycken, kl 14-15 i Trankrr funkar fint fr mig. Har dock inte mjlighet att ka lngre n s.

Grymt att du kunde laga GoPro'n, var det svrt att byta linsen?

Reg.datum
    Apr 2014
    Inlgg
    1 024
    Jobb
    Maskin frare

Standard

Nej men vlldigt pilligt att fihop kameran igen eftersom att det r sdanadra kretskorts kablar som satt dummt till att klmma tillbaka i friktions kontakterna. Men hadde jag inte behvt rta ut aliminum plattan som allt r monterat i fr den var bjd s hadde det varit lttare d man bara behvt ta en tng och vrida loss den gamla linsen (limmad fr att fokusen ska vara rtt) och skruvat dit den nya.

SMHI sger sol och 6m/s imorgon eftermiddag. Kul om vi blir ngra stycken, kl 14-15 i Trankrr funkar fint fr mig. Har dock inte mjlighet att ka lngre n s.

Grymt att du kunde laga GoPro'n, var det svrt att byta linsen?

Reg.datum
    Jan 2013
    Inlgg
    357
    Jobb
    Klubb
    Letar

Standard

Flygning imorgon blir bra, vi fr hras p FM. Sjlv trodde jag att jag skulle f utnyttja hemfrskringen idag. Provade ett nytt stlle igr och lyckades naturligtvis kra in i en gren och quadden kraschar. Hittar den direkt men GoPron r borta. Letade i ca 3 timmar till 23:30 nr jag gav upp. ker tillbaka imorse och kr ett nytt sk. Hittar den fortfarande inte. Tnker men inte kan den vl ha hoppat igenom ett svetsat stlstaket och studsat ver vgen. Jag hoppar ver staketet och gr ver gatan och dr ligger den i grset ca 30 cm frn vgbanan och ca 20 meter frn dr quadden gr ner. Kopplar in den datorn hemma och GoPron fungerar. Sicken rta. Kommer hdanefter stta fast den p bttre stt.
    Senast redigerat av Steflo112 den 2015-06-13 klockan 20:12.

Standard

Fasen vilken tur att du hittade den, smart att kolla s lngt bort. Man kanske skulle stta fngrem p kameran... :-D

@eak, vi kanske fr kolla om din mobius sitter fast i busken bortom trdet

Standard Goa flygstllen runt Gteborg skes.

Citat Ursprungligen postat av Steflo112 Visa inlgg
    Flygning imorgon blir bra, vi fr hras p FM. Sjlv trodde jag att jag skulle f utnyttja hemfrskringen idag. Provade ett nytt stlle igr och lyckades naturligtvis kra in i en gren och quadden kraschar. Hittar den direkt men GoPron r borta. Letade i ca 3 timmar till 23:30 nr jag gav upp. ker tillbaka imorse och kr ett nytt sk. Hittar den fortfarande inte. Tnker men inte kan den vl ha hoppat igenom ett svetsat stlstaket och studsat ver vgen. Jag hoppar ver staketet och gr ver gatan och dr ligger den i grset ca 30 cm frn vgbanan och ca 20 meter frn dr quadden gr ner. Kopplar in den datorn hemma och GoPron fungerar. Sicken rta. Kommer hdanefter stta fast den p bttre stt.
    Riktigt tur. Nytt stlle nmnde du...nu blir jag nyfiken. Var?

Sjlv kapade jag bde signal kabel samt plus pol vid en krasch i frra veckan, s nu r den p byggbordet igen. :/

Har precis ftt hem 4st 65C 4S 1800 batterier. S det r dags att testa 5045BN nr den r klar.

Reg.datum
    Apr 2014
    Inlgg
    1 024
    Jobb
    Maskin frare

Standard

Vilka batterier r det? jag r nyfiken behver nog ngot bttre n 45c
    Citat Ursprungligen postat av kronblom Visa inlgg
    Riktigt tur. Nytt stlle nmnde du...nu blir jag nyfiken. Var?

Sjlv kapade jag bde signal kabel samt plus pol vid en krasch i frra veckan, s nu r den p byggbordet igen. :/

Har precis ftt hem 4st 65C 4S 1800 batterier. S det r dags att testa 5045BN nr den r klar.

Behrigheter fr att posta

• Du fr inte posta nya mnen
  • Du fr inte posta svar
  • Du fr inte posta bifogade filer
  • Du fr inte redigera dina inlgg
  •