Reklam

 
Sidan 17 av 24 FörstaFörsta ... 71213141516171819202122 ... SistaSista
Resultat 321 till 340 av 474

Ämne: Goa flygställen runt Göteborg sökes.

  1. #321

    Standard

    Gött, siktar på att vara där vid 6 tiden.

  2. #322

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av poppme Visa inlägg
    Bor 800 meter från golfbanan och letar flyg kamrater.
    tänkte flyga runt lite i Svartedalens skogar i höst.
    Har du hittat några bra ställen i svartedalen? Flög över härsvattnet förra sommaren, himla fint men trist om man krashar [emoji14]

  3. #323

    Standard

    inget specifikt än, men såg flera storskogs områden med lagom glest mellan träden när jag campade där uppe ifjol.
    hittar jag nått bra ställe länkar jag på kartan

  4. #324

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av poppme Visa inlägg
    inget specifikt än, men såg flera storskogs områden med lagom glest mellan träden när jag campade där uppe ifjol.
    hittar jag nått bra ställe länkar jag på kartan
    Gör gärna det [emoji3]

  5. #325

    Reg.datum
    apr 2014
    Inlägg
    1 024
    Jobb
    Maskin förare

    Standard

    Jag har hittat många ställen i svartedalen men många små grenar man inte ser om man inte kan vart dom är.

  6. #326

    Standard

    Tallskog på torr sandmark eller kanske bokskog så man slipper både grenar och undervegitation hade varit nice. Undra var man hittar sån skog häromkring bara...

  7. #327

    Standard

    Bokskog hittar man runt lyngern.

  8. #328

    Standard

    Någon som planerar flygning idag?

  9. #329

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av kronblom Visa inlägg
    Någon som planerar flygning idag?
    Jag ska nog ut en sväng, vart hade du tänkt flyga?

  10. #330

    Standard

    Ingen aning. några förslag?

  11. #331

    Standard

    Jag börjar få slut på idéer :P
    Jag har inte testat Kvibergsfotbollsplaner ännu.
    Annars gillar jag detta ställe maps , sällan folk där, men det är ingen fin och kraschvänlig gräsmatta direkt..

  12. #332

    Standard

    Hmm...Gick tillbaka och tittade på din inspelning från platsen med grus etc... såg helt ok ut. Skall försöka vara där runt 15.00, ifall någon har vägarna förbi.

  13. #333

    Standard

    Har testat det stället ett par gånger och tycker det är rätt bra. Lite meck om man kraschar men det är överkommligt. Mycket buskage osv som kan användas för temporära banor. Kommer nog åka dit en sväng om en stund.

  14. #334

  15. #335

    Standard

    Någon som ska och flyga i veckan? Jag ska ut en sväng ikväll, troligtvis Mölndal.

  16. #336

    Standard

    Någon som känner till några bra upplysta parkeringar/parkeringshus som är tomma kvällstid och då går att flyga på? Blir ju tyvärr bara färre och färre ljusa timmar nu så här års så behöver ha ställen som fungerar även när det är mörkt ute.

  17. #337

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av KiteAnton Visa inlägg
    Någon som känner till några bra upplysta parkeringar/parkeringshus som är tomma kvällstid och då går att flyga på?
    Jag tror det blir svårt att hitta ett som är tillräckligt tomt, sen tror jag de flesta är kameraövervakade. Men man kanske kan fråga om lov?


    Någon som ska ut och flyga imorn?

  18. #338

    Standard

    Gör väl inte så mycket egentligen om de är kamerövervakade? Så länge det inte är inom kontrollzon så är det ju inget olagligt. Aja ska se och undersöka lite olika alternativ/idéer. Återkommer om jag hittar något guldställe :-)

    Ska försöka komma ut och köra imorgon. Vart tänkte du köra?

  19. #339

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av KiteAnton Visa inlägg
    Gör väl inte så mycket egentligen om de är kamerövervakade? Så länge det inte är inom kontrollzon så är det ju inget olagligt.
    Sant, tänker dock att det kan bli sura miner, parkeringshus är ju inte direkt avsedda för quad racing Men jag vet inte. Man får väll testa.

    Det blir nog södra Mölndal igen (kryptongatan), har lärt känna terrängen där och vågar dra på lite mer.

  20. #340

    Standard

    Vore grymt att hitta ett parkeringshus att race'a i. Men man ska nog se till att ha snackat med ägare/ansvarig. Trist om farbro blå blir inringd och det blir massa negativ PR om drönare...

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •