Reklam

 
Sidan 5 av 5 FörstaFörsta 12345
Resultat 81 till 99 av 99

Ämne: Miniquad racing i Malmötrakterna

  1. #81

    Reg.datum
    jan 2007
    Inlägg
    10
    Jobb
    Service Ingeting gör

    Standard

    Fan skoj att se att det finns så många som flyger i Malmötrakten, har precis införskaffat mig en Qav250 och väntar bara på att få komma hem från jobbresan så jag kan påbörja bygget

  2. #82

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av cj Visa inlägg
    Måste snart vara dags för en ny flygning i Klagshamn eller?
    Här slutade mina flygningar i midsommar, nu har jag inga propellrar kvar Men är på så snart det dyker upp nya med posten.
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	IMG_1009.jpg 
Visningar:	116 
Storlek:	184,9 KB 
Id:	53004  

  3. #83

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av s8 Visa inlägg
    Fan skoj att se att det finns så många som flyger i Malmötrakten, har precis införskaffat mig en Qav250 och väntar bara på att få komma hem från jobbresan så jag kan påbörja bygget
    Kul! Köp massor propellrar

  4. #84

    Standard

    Snygg landning. Kom förbi Nikolaigatan så får du ett par nävar så vi kan ut och flyga

  5. #85

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av vagaboga Visa inlägg
    Kul! Köp massor propellrar

    +1 Bara att bunkra

  6. #86

    Reg.datum
    jan 2007
    Inlägg
    10
    Jobb
    Service Ingeting gör

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av vagaboga Visa inlägg
    Kul! Köp massor propellrar
    Har redan shoppa 6 uppsättningar, det lär väl räcka de första 6 flygningarna räknat på att alla propparna stryker med i var krasch

  7. #87

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av cj Visa inlägg
    Snygg landning. Kom förbi Nikolaigatan så får du ett par nävar så vi kan ut och flyga
    Hygglo! Hänger på om du ger dig ut och flyger.

  8. #88

    Standard

    Imorgon ser det ut att bli uppehåll och relativt lugnt. Kanske en kvällsflygning efter kl.18

  9. #89

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av cj Visa inlägg
    Imorgon ser det ut att bli uppehåll och relativt lugnt. Kanske en kvällsflygning efter kl.18
    Jag e på!

  10. #90

    Standard

    Härligt. Då satsar vi på Klagshamn imorgon 28/6 kl.18-ish om fler vill haka på.

  11. #91

    Standard

    Jag kör bil om du vill åka vagaboga. Vi hoppas att vädret håller i sig.

  12. #92
    Kenneth Es avatar
    Reg.datum
    okt 2006
    Inlägg
    3 453
    Jobb
    Glidare
    Klubb
    IGG SYD

    Standard

    Det blev en kanonkväll, fpv flyget fick visa vad den gick för, allt fungerade perfekt ända tills avslutet och jag åkte hem. Glömde Dragonlink sändaren med jetimottagaren. Vände på motorvägen men den hade redan fått ben, om någon hör något kontakta mig gärna! För där tog min flygsäsong slut!
    DS-24 operatör.
    Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
    Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
    FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.

  13. #93

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kenneth E Visa inlägg
    Det blev en kanonkväll, fpv flyget fick visa vad den gick för, allt fungerade perfekt ända tills avslutet och jag åkte hem. Glömde Dragonlink sändaren med jetimottagaren. Vände på motorvägen men den hade redan fått ben, om någon hör något kontakta mig gärna! För där tog min flygsäsong slut!
    Fan va surt! Hoppas de dyker upp snart.

  14. #94

    Standard

    Var ute på Katrinetorp imorse kl.06 och drog av 5 batterier.

    Både min Mobius och SJ4000 är skrot. Så det fick bli lite DVR-inspelningar istället. Har en Runcam HD på väg men tillsvidare får jag klara mig.

    https://www.youtube.com/playlist?lis...i_928_rEemjJb4

  15. #95

  16. #96

    Standard

    vagaboga!! är det inte dags att flyga lite igen. Eller har du fullt upp med skolan?

  17. #97

    Standard

    Ingen som ska ut och flyga snart? Om vädret tillåter förstås

    Jag väntar på 4 airgates och 2 flaggor. Sen kan man faktiskt bygga en bana. Behöver bara någon att flyga med.

  18. #98

    Standard

    Har alla slutat flyga ?

  19. #99

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •