Reklam

Resultat 1 till 2 av 2

mne: Frfrgan om tvling i Stockholm

Standard Frfrgan om tvling i Stockholm

Hej!

Jag har ftt frfrgan om att stta ihop ett frslag till en potentiell sponsor av en tvling i FPV Quad Tvling i Stockholm. Anledningen till detta r egentligen bara ren tur. Nu r det s att att jag vet absolut inget om att hur en tvling skulle g till, vad som krvs fr att arrangera det hela och hur ett upplgg br se ut - dremot har jag mjlighet att efter ett vl frfattat "upplgg" kunna presentera detta fr denna sponsor p rtt niv fr att kunna f till stnd en tvling.

Jag skulle behva f kontakt med ngon arrangr som r villig att prata diskutera med mig om hur jag genomfr detta.

FPV-klasser
    Tvlingsregler
    Skerhetsfreskrifter
    ...

Ngon som kan tnka sig att hjlpa mig att frfatta en pitch? Antingen leder det ingenstans eller s kommer detta bli ngot mycket, mycket stort.

Jag kommer inte namnge den potentiella sponsorn p grund sekretess. Om detta inte leder ngonstans s kommer pitch:en sjlvklart att publiceras hr s att den kan ligga till grund fr ngon annan att skriva en egen sedan i hopp om andra sponsorer.

Standard

Det har precis gjorts en "Drone Nationals" i USA som i sin tur stulit en del ider ifrn ett liknande event i frankrike fr att f det s likt som mjligt. Titta in p denna adress http://dronenationals.com/ s fr du lite tankar ider och regler som de kr med. Roligare om man har ungf samma regler ovasett vart i vrlden man r samt att det blir enklare att bjuda in piloter som dragplster.
    //DrHanke

*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

Behrigheter fr att posta

• Du fr inte posta nya mnen
  • Du fr inte posta svar
  • Du fr inte posta bifogade filer
  • Du fr inte redigera dina inlgg
  •