Reklam

 
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 28 av 28

Ämne: EDGE 540 Profile 3D 20cc Gas Airplane

  1. #21

    Reg.datum
    jul 2013
    Inlägg
    149
    Jobb
    Ljusbågstekniker
    Klubb
    Silvervingen

    Standard

    hej
    vad fick du för flygfärdig vikt på planet .har en likvärdig och tycker att den är tung ner bantad till 3650 utan bränsle .
    motor sc91 prop 15*6 .är dålig på vad man ska ha för setup .mycket taksam för svar trevlig helg på er alla

  2. #22

    Standard

    Den står fortfarande och väntar på att jag ska få en tank till den.

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	IMG_20150813_232358.jpg 
Visningar:	153 
Storlek:	165,6 KB 
Id:	54240
    RC Åland
    RC Åland på facebook
    På tok för många flygande saker.

  3. #23

    Standard

    Jag var och kikade på denna hos Mr X. Den är STOR jämfört med vad man var inställd på och vad man trodde. Ska bli intressant se flyga.
    www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

  4. #24

    Standard

    Ja ha efter senaste flygningen tappade jag rodret så det blir att ordna till saken.
    Flyget vill tydligen aldrig bli klart och åker upp och ner från byggbordet och jag har inte tid mera med detta flyg.

    Flyget flyger som en dröm men skakar och har det så själva flyget vet jag inte riktigt om jag gillar.
    Köptes som ett busflyg och busas ska det med detta flyg så den får väl dansa en sommar.

    Gillar, gillar inte, gillar, gillar inte, gillar, gillar inte, gillar, gillar inte detta flyg.
    RC Åland
    RC Åland på facebook
    På tok för många flygande saker.

  5. #25

    Standard

    RC Åland
    RC Åland på facebook
    På tok för många flygande saker.

  6. #26

    Standard

    Andra gången jag blir utlåst från flyget men den här gången gick den ner med fart i backen.
    Tycker det är helt ok om man går i backen om man spakar fel men att bara titta på och inte kunna göra något känns inte rättvist.
    Nu är det slutflyget med detta plan som blev en kort saga och vad som var felet vet jag inte.
    Efter att ha blivit utlåst första gången byggde jag om hela elsystemet och bytte mottagare till en annan S-FHSS.
    Radio Futaba 14SG och mottagare FUTABA R2008SB 2.4G S-FHSS och samma visa, har tidigare flugit bensinare med FASST utan problem men bara elflyg med S-FHSS så vad som hände vet jag inte.

    RC Åland
    RC Åland på facebook
    På tok för många flygande saker.

  7. #27


    Reg.datum
    nov 2014
    Inlägg
    149
    Klubb
    Strängnäs Modellflygare

    Standard

    Trist

  8. #28

    Standard

    Sånt som händer men nu får jag mera tid över till min Great Planes Yak 54 3D 25%
    RC Åland
    RC Åland på facebook
    På tok för många flygande saker.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •