Reklam

 
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Flyga i norra Huddinge imorgon söndag

  1. #1

    Reg.datum
    jan 2015
    Inlägg
    24
    Jobb
    Ingenjör
    Klubb
    Sthlm

    Standard Flyga i norra Huddinge imorgon söndag

    Hej

    Det skulle vara kul med lite sällskap imorgon. Jag kommer att flyga på en av mina favoritplatser imorgon förmiddag. Den ligger i norra Huddinge och det brukar inte vara några människor där. Tyvärr så får vi gäster på eftermiddagen så jag kan bara på förmiddagen.

    Man kan antingen ta tunnelbanan till Rågsved och gå. Åka pendeln till Stuvsta och ta en buss. Eller åka bil.

    Det finns lite av varje men men är mest skogsåkning där det finns hyfsat med plats om man flyger lågt. Försökte flyga runt lite idag och visa hur det ser ut. Om man är lite kreativ så går det att hitta många spår runt omkring. Se videon som är skapad av en medelmåttlig pilot med lite träning. Är man duktig kan man hitta andra vägar en de jag väljer. Är man nybörjare finns det lite större ytor utanför dungen.



    En stor fördel är att det går att krascha i det höga gräset ofta utan att ens byta proppar.
    Senast redigerat av administrator den 2015-08-02 klockan 13:17.

  2. #2

    Standard Flyga i norra Huddinge imorgon söndag

    Ser ju nice ut.. Var i norra huddinge är det om man kommer med bil? [emoji3]

  3. #3

    Reg.datum
    jan 2015
    Inlägg
    24
    Jobb
    Ingenjör
    Klubb
    Sthlm

    Standard

    Det ligger vid Myrängen.Vi kan säga 10:00 så kan jag antingen lägga upp en gps koordinat eller möta upp om vi vet att vi blir några.

  4. #4

    Standard

    Kan du lägga upp en gps koordinat? Vet inte om jag hinner till kl 10

  5. #5

    Standard

    Jag tror jag vet var det är De är rätt nära där jag flugit innan.. Vid Ågestavägen

  6. #6

    Reg.datum
    jan 2015
    Inlägg
    24
    Jobb
    Ingenjör
    Klubb
    Sthlm

    Standard

    Jag PMar dig Arrow.

    Mvh
    /Marcus

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •