Reklam

 
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 26 av 26

Ämne: Fatshark Dominator V3

  1. #21
    KJ!s avatar
    Reg.datum
    okt 2013
    Inlägg
    95
    Jobb
    Badmästare
    Klubb
    Rc up north

    Standard

    Ingen aning var mest sugen på faceplate nytt lipo med inbygd strömprovare och dvr som inte tappar inspelning blir nog bara plus med större skärm

  2. #22

    Standard

    Innebär inte 16:9 att man får ett bredare bild, borde väl vara bättre då man ser mer.

  3. #23

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Quart Visa inlägg
    Innebär inte 16:9 att man får ett bredare bild, borde väl vara bättre då man ser mer.
    Nja, det stämmer inte. Du kan ju lika gärna se på det som att 16:9 är samma som 4:3 fast man klipper bort i ovan och underkant.

    Vad man ser och hur mycket man ser beror på kameran och linsen. För att inte bilden enbart ska töjas ut från 4:3 till 16:9 så måste en kamera som är anpassad för 16:9 användas. Vad gäller fpv-kameror vet jag inte om en enda som är 16:9.

    Sen har jag läst att FS DomHD2 inte har valmöjlighet mellan 4:3 och 16:9 vilket verkar dumt. Då kommer bilden att töjas ut till 16:9 även om kameran är 4:3 = knasig bild IMO.

  4. #24

  5. #25

    Standard

    De tog slut direkt. Surt, jag hade lagt två par i varukorgen, datorn kraschar och när den sedan kom upp igen var min varukorg tom och lagret slut...

  6. #26

    Reg.datum
    nov 2007
    Inlägg
    532
    Klubb
    Motala Modellflygklubb

    Standard

    Surt.
    Misstänkte de skulle gå fort. Fanns 10+ när jag råkade halka på köp-knappen.
    Nu blev dom värdefulla o dyrare ;-) Bud någon?
    /A

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •