Jag köpte förut 5 st LittleBee 20A från SupremeFPV i UK. Har fungerat och fungerar perfekt trots att dom blivit fyllda med både snö och vatten flera gånger. Dom levererar alltid bra och bara funkar.
Nu när jag tänkt bygga en ny quad så tänkte jag att det var ju bara att köpa LittleBee till den också. Tänkte spara någon krona och beställde på eBay där det stod "FVT LittleBee 20A". Jag fick dom och satte dom på min nya quad, skulle testa dom och då går dom inte alls lika mjukt och fint som de jag redan har plus att en av ESC:erna började ryka och smälte hål på krympslangen. Sjukt irriterande så jag öppnade ett "case" på eBay så förmodligen får jag tillbaka hälften eller eventuellt alla pengarna. Jag kontaktade FVT och frågade hur man vet om det är original och dom sa att dom har och alltid har haft en snygg fräst kant på PCB:n och att deras nuvarande PCB:er är svarta och BLANK. De jag fick från eBay är svarta men matt om man jämför plus att kanten inte är fräst utan troligtvis klippt.
Dock ville jag ju få min quad i ordning så jag beställde LittleBee:s från en svensk shop. När jag fick dom så är dom också fake. Va tusan! Jag tänker skicka tillbaka dom för jag vill inte chansa med icke-original när priset är detsamma.

Min fråga är, kan man beställa dessa från någon svensk shop och veta att det är original man får? Eller om det finns någon ny trendig ESC som är för racequads?