Hej!!

Snabb fråga; denna korta video *(sorry för riktigt dålig a/v, kamerans montering gav tokjello och ljudet är under all kritik) Jag hade två rätt långa zipties för futabaRX-antennerna och visst låter det som de åker in i propparna?

Var här ute och testade lite nya PIDs och det blåste en del, letade efter bounce-back i snabba manövrar för inställning av D-gain

vid 1:03 ser det ut som jag gör en halv flipp, detta var ej mitt kommando utan den gjorde detta av sig själv, om bägge främre motorerna stannade pga ziptiesen så bör väl detta resultat vara att vänta?
tur att jag inte freakade ur och justerade och punchade ur situationen men det var tokläskigt.

och btw jag updaterade FW till Betaflight 3 igår från CF 1.13, Kan jag skriva in samma PIDS eller är det så mycket förbättringar att dessa då ev är övertune:ade? som jag satte dem nu efter uppdateringen så höjde jag P+D för alla axlar men ej så högt som jag hade i CF för säkerhets skull.

det skulle vara fint om någon kunde svara på vad jag har att vänta med betaflight 3, satte samma rates och det ser ut som den skall rolla i över 2024grader i sekunden vid full spak? antar att det är rätt?
Skulle vara bra att veta om jag KAN använda samma PIDs också!
Specs står i Utube videon, BO spiderhex är plattformen

it happends at 1:03!!!

https://youtu.be/wT9KGCjx850