Reklam

 
Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Äldre Kyosho GS11, behöver hjälp att hitta skruv med genomgående hål. Bilder finns!

Trådad visning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1

    Reg.datum
    aug 2014
    Inlägg
    5
    Jobb
    Skruvar på skruvar och ritar siffror på papper

    Standard Äldre Kyosho GS11, behöver hjälp att hitta skruv med genomgående hål. Bilder finns!

    Hej!

    Jag har sedan länge en matanolbil som nu är isärplockad. Den har fungerat perfekt, men så en dag så råkade jag dra sönder en skruv med genomgående hål som håller fast, vad det nu kan kallas, bränsletillförselskruvsmojängen.
    Bilden nedan förklarar detta tydligare.

    Då detta är en gammal motor så är det svårt att hitta reservdelar. Jag har efter mycket, mycket om och men lyckats hitta en komplett förgasare till en annan motor som tydligen ska passa denna, men den skulle kosta en 500ing, och det är ingenting jag känner för att lägga på någonting som rimligtvis bör gå att laga för någon 20a.

    Så min fråga till er är vart jag kan hitta denna skruven. Alternativt alternativ som fungerar.

    Motorn är som sagt en Kyosho GS11, och om det kan hjälpa så är skruven 23 mm lång.

    All hjälp uppskattas! Även ett eventuellt namn på vad denna skruven kallas så kanske jag kan söka vidare själv!

    Bild:
    http://imgur.com/Y6mxNb8

    Med vänliga hälsningar, och tacksam för svar!

    Edit. Märkte att denna eminenta sida även hade en egen funktion för uppladdning av bilder, så laddade upp den där med utifall att den andra av någon anledning skulle försvinna, men det är samma bild.
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Skruv.jpg 
Visningar:	207 
Storlek:	70,4 KB 
Id:	59785  

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •