Reklam

 
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Mobiuslins!!

  1. #1
    Killenheladagens avatar
    Reg.datum
    sep 2015
    Inlägg
    1 394
    Jobb
    INtT.Licensierad Personlig Tränare
    Klubb
    söker efter klubb el sällskap

    Standard Mobiuslins!!

    Hej!

    Min mobiuslins gick sönder, hittar inte var jag kan köpa en ny??? är det någon som vet var jag kan köpa en dylik eller har en extra att sälja till mig pronto??




    Min fpvsignal blev överkörd av en lyftkran, fick den bilden istället, konstigt nog hittade jag planet ca 1km från där jag startade, fick solen i ögonen när jag tog av gogglesen och bländad, hittade ej planet i luftrummet, moibiusen spelade in allting, har ej sett videon än, kom precis in, min easytrainer är körd, flyger aldrig mer, tänkte ersätta den med en mpx easystar eller vad den heter el något självbygge,


    mvh G

  2. #2

    Standard

    Guuugla! =) https://www.mobius-actioncam.com/acc.../camera-parts/

    Multiplex EasyStar II flyger fint, själv. Är ett riktigt nybörjarflyg. Med skev förstås.
    www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

  3. #3
    Killenheladagens avatar
    Reg.datum
    sep 2015
    Inlägg
    1 394
    Jobb
    INtT.Licensierad Personlig Tränare
    Klubb
    söker efter klubb el sällskap

    Standard

    tack, d finns ingen svensk återförsäljare??, behöver den foooort!!

    tack mvh G

  4. #4
    Killenheladagens avatar
    Reg.datum
    sep 2015
    Inlägg
    1 394
    Jobb
    INtT.Licensierad Personlig Tränare
    Klubb
    söker efter klubb el sällskap

    Standard

    Förstås! Är det sant att goprolins med fördel passar på mobius?
    Jag har problem med min regionsspärr m mitt nya Mastercard så kan ej beställa utomlands ifrån tills jag varit på banken:bara inrikes! !! Mkt irriterande och surt.

    Ställer därför om frågan!

    Är det någon som är gullig och har en lins passande en mobius eller skall göra en beställning på annat och kan inkludera den mot ersättning?

    Köpte från kjell&Co igår en denver goprosessionkopia 45g, spelar in i 1080p/30 och 720/60fps och kvaliteten slår nästan mobiusen på fingrarna hårt!
    Bra formfaktor och användbara tillbehör, wifi och app finns också men det har typ alla nuförtiden; denna rekommenderar jag iaf!

    Den heter denver act5040w eller nåt; kolla Kjells hemsida och det är den som ser ut som gopro session (kuben)




    Mvh G

    Skickat från min SM-G800F via Tapatalk

  5. #5
    Killenheladagens avatar
    Reg.datum
    sep 2015
    Inlägg
    1 394
    Jobb
    INtT.Licensierad Personlig Tränare
    Klubb
    söker efter klubb el sällskap

    Standard

    Och en god God vän tänker sig att donera eller sälja Mkt billigt en bixler 1.1 vilket är ett Mkt bra alternativ för mig; proppen bakom så stör ej kameran samt en flygkropp som är naturligt stabil så det blir nya fixedwing-fpv-plattformen efter lite modifiering! Nu har jag en ny mobil med OK kamera så nu blir det lättare för mig att lägga upp bilder på allt jag gör så det blir lite roligare; kan bjuda på den kraschade eztrainern
    Video på kraschen finns skall uppladdad också. Visst klarade sig kärran fint för att krascha från minst 100m?

    Skickat från min SM-G800F via Tapatalk

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •