Citat Ursprungligen postat av KristofferR Visa inlägg
Jo, helt ärligt har jag tappat sugen lite. Det känns som man oförtjänt jagas med blåslampa och att myndigheterna verkligen gett sig fan på att stoppa hobbyn.

Filma från luften - NEJ ... Jaha då får jag lägga ned mina landskapsfilmer. Flyga termik på "rejäl" höjd typ 150-200m ... NEJ. Förr flög man ju glatt hang på en bra tipp men eftersom det är i CTR och då är man kriminell när man hystar ut 175g EPP.

Det jag gör på flera av mina Youtubefilmer har det senaste ettochetthalvt året blivit olagligt.

Har mest kört RC-bil istället på sistone.
Jag känner lite samma sak men jag tänker mig fan inte låtas stoppas!! Det saknas lite jävlar anamma i denna fråga från vår sida. Jag fortsätter glatt m min hobby som fått mig gråta, blöda och skratta maniskt och dessutom är ju X antal kronor investerade i detta! Jag tror meddelandefrekvensen här gått ned iom denna dom då foliehattarna fått mer ammunition - tråkigt att ha blivit kriminell över natten.

Jag tänker fortfarande hålla på de gamla reglerna och så länge det funkar är ju allt bra, jag kommer fortsätta posta mina flygfilmer på Youtube.

Skickat från min SM-G800F via Tapatalk