Reklam

 
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: FPV i Linköpingstrakten?

  1. #1

    Standard FPV i Linköpingstrakten?

    Tjena!

    Känns som att det snart börjar bli dags att fixa de sista uppdateringarna på drönaren och ge sig ut och se om man kan lyckas applicera några av vinterns simulatorkunskaper live. Planen innan HFDs tokerier va att bara ta sig till typ Vallamassivet i Linköping och flyga men känner att man kanske borde söka sig längre bort för att slippa viktigpettrar och dylikt.

    Så finns det här några andra som flyger FPV i Linköpingstrakten som har några bra spots?

  2. #2

    Reg.datum
    mar 2017
    Inlägg
    1
    Jobb
    Studerar Mjukvaruutveckling inom inbyggda system

    Standard

    Hej!

    Jag har planerat att beställa hem min första drönare nu till helgen! Har flugit phantom förut men tänkte klicka hem en Eachine nu. Känns som en vettig prisnivå för att känna på tekniken.

    Hur som helst, jag följer den här tråden med spänning, och hoppas på många inlägg. Jag vill gärna flyga med andra i sommar runt Linköping.

    Mvh Filip

  3. #3

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av fille044 Visa inlägg
    Hej!

    Jag har planerat att beställa hem min första drönare nu till helgen! Har flugit phantom förut men tänkte klicka hem en Eachine nu. Känns som en vettig prisnivå för att känna på tekniken.

    Hur som helst, jag följer den här tråden med spänning, och hoppas på många inlägg. Jag vill gärna flyga med andra i sommar runt Linköping.

    Mvh Filip
    Härligt, jag är nog tyvärr inte i Linköping under sommaren pga jobb i Stockholm men fram till sommaren/efter sommaren hittar jag gärna någon avlägsen plats att flyga på måste bara skaffa lite fler batterier först

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •