Reklam

 
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 21

Ämne: Autel X-Star Premium

  1. #1

    Standard Autel X-Star Premium

    https://www.autelrobotics.com/x-star-premium/

    Hejsan jag tar gärna emot information om varför denna är ett bra val alternativ ett dåligt val.
    Jag är helt nybörjare men vill inte ge mig i kast med sånt man vet är skit från början.

    Har nån ändå ett annat billigare bra val som nybörjare blir jag glad men det måste vara likvärdigt.

    Sen till sist köpråd önskar om var jag bör köpa den och jag vill ha med ett kit där extra batterier och annat följer med.

  2. #2

    Standard

    Ser ut som en Phantom kopia tycker jag. Om du är helt nybörjare skulle jag rekommendera nått lite billigare tills du lärt dig flyga. Om du ändå vill ha en film-rig så skulle jag rekommendera en Phantom istället eftersom den där är dyr och en Phantom är bara lite dyrare men är mer utbredd och har förmodligen bättre andrahandsvärde. En begagnad Phantom skulle väll vara bra?

    Sök på Phantom på blocket.se, dom kostar ju ingenting typ https://www.blocket.se/stockholm/Pha...9.htm?ca=5&w=3

  3. #3

    Standard

    Skulle bli väldigt less om jag råkar köpa nåt som nån annan inte vill ha och därför säljer den på blocket och så visar den sig vara trasig t ex. Fan på väggen men vill gärna inte ta den risken.

  4. #4

    Standard

    Så köp en ny: https://www.netonnet.se/art/hem-hush...FV5lGQodqTsBdw


    Obs. Jag har ingen Phantom så jag rekommenderar inte, bara tipsar

  5. #5

    Standard

    Jag har varit inne på massa youtube video och läst recensioner om den och överlag så verkar denna ha de lilla extra för en hyfsad peng. Och den verkar ha vunnit över folk från Phantom till att välja denna istället. Men i en industri så kan sån marknad vara köpt så att säga så jag hoppas på input av erfarna folket här vad man tror eller vet om den

  6. #6

    Standard