Reklam

 
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Rc-castle och FMS

  1. #1
    henke2s avatar
    Reg.datum
    mar 2011
    Inlägg
    3 201
    Klubb
    Ljungby RC-Klubb

    Standard Rc-castle och FMS

    Det blir ofta att man glömmer tala om när någonting är bra. Jag gör dock en liten insats här och rekommenderar rc-castle samt FMS.

    Nu för tiden är det svårt att få tag i de senaste skumvåfflorna i Europa. Ofta kommer dem hit så sent att den korta lilla sommaren är slut lagom till man är flygklar.

    Det finns dock lösningar, antingen flyger man förra årets modeller som man köper mer eller mindre lokalt. Inget fel i det och det finns absolut modeller som levt i många år utan att bli gamla. Eller så importerar man sina flygplan från Asien. Då gäller det dock att hitta ett seriöst ställe som har en basal grundnivå på sin värdighet. Alltså inte hobbyking.

    Här är två som är snabba och bra att ha med att göra. FMS kan göra paketpris om du köper fler modeller, bara att maila dem. Snabba svar.

    http://www.rc-castle.com/index.php

    http://www.fmsmodel.com/

    Superhero

  2. #2
    henke2s avatar
    Reg.datum
    mar 2011
    Inlägg
    3 201
    Klubb
    Ljungby RC-Klubb

    Standard

    Beställde i fredags den 24:e från FMS med deras fri frakt-alternativ. Idag 29:e tidigt på morgonen så försökte posten lämna lådan hemma hos mig, för att sedan köra den till utlämningsstället där den finns för avhämtning nu.

    Det är faktiskt riktigt snabbt!

    Så idag får det bli lite flygande med Starfightern, springa en mil sen rita det som behövs för att få in turbinen i Avantin. I morgon hoppas jag HAB fräst delarna till mig så jag kan montera allt som behövs inför provflygning på fredag. Får väl shoppa soppatank på Willys idag när jag ändå fiskar upp modellen.

    Låter väl som en bra plan?


    Superhero

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •