Reklam

 
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Första flygningen med Skyzone SKY02S V+

  1. #1
    JonasHs avatar
    Reg.datum
    nov 2016
    Inlägg
    464
    Jobb
    .
    Klubb
    Mölndals MF

    Standard Första flygningen med Skyzone SKY02S V+

    Idag flög jag för första gången med de nyinköpta Skyzone goggles. Det var lite svårare tycker jag men det är säkert bara en vanesak. Måste nog även skaffa linser till dem. Ska testa med ett par gamla glasögon och se om jag kan få till det med dem på någon sätt.

    Lyckades spela in lite men förvänta dig ingen acro-race-flygning då det bara andra gången jag flyger quad utomhus. Har bara tränat med en Eachine E010S inomhus innan. Samt att det var väldigt många träd och grenar i vägen hela tiden


  2. #2

    Standard

    Det går ju jättebra! Pulsen ökade när jag trodde att du skulle nocka dig själv i bakhuvudet ^^
    Nu har du riktigt bra prylar att träna med Efter lite mer träning kan du ta bort prop-guardsen så flyger den nog ännu bättre + att du ser bättre då

  3. #3
    JonasHs avatar
    Reg.datum
    nov 2016
    Inlägg
    464
    Jobb
    .
    Klubb
    Mölndals MF

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av SniffSwe Visa inlägg
    Det går ju jättebra! Pulsen ökade när jag trodde att du skulle nocka dig själv i bakhuvudet ^^
    Nu har du riktigt bra prylar att träna med Efter lite mer träning kan du ta bort prop-guardsen så flyger den nog ännu bättre + att du ser bättre då
    Ja, det blev onödigt nära ett tag där Tur att den inte väger så mycket. Jag upplever att jag ser bättre med mina Quanum Cyclops men hoppas att jag kommer se lika bra med Skyzonen med linser.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •