Reklam

Sidan 19 av 19 FrstaFrsta ... 9141516171819
Resultat 361 till 365 av 365

mne: Huvudtrd fr rsmte 2017

Standard

Citat Ursprungligen postat av pgrts Visa inlgg
    Som Sniffswe beskriver s r han lngt frn ngon klubb - det r kanske en grupp som borde representeras i styrelsen?
    Bara fr att frtydliga s bor jag nra en klubb nu sen tv r tillbaka och det funkar ju galant. Det var de 15 ren jag flg innan jag flyttade som jag inte hade ngon klubb eller likasinnade inom rimligt avstnd. D hade det ju varit sknt att betala en slant om man visste att det gick till arbete kring regler(s man kan fortstta flyga), frskring(s man har extra tckning utver hemfrskringen) och internet-material(s att man kan ta del av regelverk, nyheter och hjlp). S jag hller med om att det vore bra om dom enskilda ute i landet representeras.

Reg.datum
    May 2006
    Inlgg
    6 673
    Jobb
    Modellflygare
    Klubb
    Vsters Modellflygkubb

Standard

Oavsett SMFF-tillhrighet eller ej s har jag personligen fyllt upp modellflygtiden till fullo med engagemang inom klubben och det r jobb som ligger mig nra om hjrtat. Senaste 2 veckorna har det t ex varit ett intensivt jobbande runt vrt Swedish Drone Cup-evenemang som gick av stapeln igr - vldigt trevligt och jag tackar verkligen alla som beskte oss som tvlande eller beskare. Vi terkommer f i brjan av september med vr nsta tvling i den serien s vi ser grna nnu flera deltagare d.
    Roger

Standard

D handlingarna infr rsmtet uppenbarligen inte r klara s undrar jag nr dessa r planerade att vara frdigstllda.

Det som jag ser behver ordnas r:
    - Verksamhetsberttelse fr 2015 och 2016.
    - Uppdaterad ekonomisk redovisning (i den mn diskrepanser ej frklaras p annat stt).
    - Signerade revisionsberttelser.

Ultra Bandits avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Inlgg
    376
    Klubb
    Stockholms RFK, Tullinge MFK, Lax Flygklubb

Standard

Ansvarsfrihet fr vem?
    Att ni medlemmar inte ens reagerar p att "en enskild klubb" lyckats dribbla till sig nrmare 40 000 kr av RCFF,s stlar r fr mnga med mig helt otroligt.
    Senast redigerat av Ultra Bandit den 2017-05-11 klockan 23:51.

Michaels avatar
    Reg.datum
    May 2006
    Inlgg
    1 325
    Klubb
    Hglandets MFK, RFK Fyris, PAMPA

Standard

Hej!
    Jag har nyligen ntts av beskedet att ordfranden (AM) sedan en tid r inlagd p sjukhus pga. allvarlig sjukdom och drfr inte lngre kan arbeta med frberedelserna fr rsmtet. Jag nskar honom snar bttring och att hlsan kommer ter.
    Fr RCFFs del innebr det en svrbemstrad situation d en del material som behvs fr rsmtet terstr att sammanstlla. Dessutom behver rsmtet frberedas rent praktiskt med omrstningstrdar med mera, nya funktionrer lokaliseras mm. De delar av den gamla styrelsen som terstr arbetar nu med detta. Mer information fljer vartefter den blir tillgnglig.

Bokmrken

Behrigheter fr att posta

• Du fr inte posta nya mnen
  • Du fr inte posta svar
  • Du fr inte posta bifogade filer
  • Du fr inte redigera dina inlgg
  •