Reklam

 
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 23 av 23

Ämne: Lurad av Toni Clark practical scale

  1. #21

    Standard

    Nu kom paketet! Nu gick det undan. Först fick jag mail från DHL så jag kunde spåra transporten. Först från Bielefeld och sen Hamburg för att sen lämnas till postverket i Sverige för att dagen efter lämna ett spår från DHL med meddelandet "The shipment could not be delivered". Var på väg idag till DHL med bilen för att samtidigt möte postens gula bil. Stannade min bil och klev ut och fråga om det var ett paket till mig. Jomenvisst!
    Gick in i köket och snabbt öppnade paketet för att finna ett komplett kit till vad jag hade beställt.

    Utskriven byggbeskrivning i A4 i färg på 8 sidor gjord av Paolo Severin med en logga i botten på först bladet
    med texten Germany distributor Toni Clark.
    Riktigt proffsigt gjort måste jag väl tillstå.
    Säten i svetsad tunn aluminium med dynor och ryggstöd av nån läderimitation fylld med skumplast.
    Här bilder på innehållet jag fick
    https://www.toni-clark.com/english/m..._l4/index.html

    Ja inget att klaga på faktiskt förutom deras kommunikation till deras kunder som var allt annat än bedrövligt.
    En total avsaknad av någon kommunikation. Man skulle väl kunna kosta på sig att skicka någon typ av svarsmail att ordern är mottagen och beräknad leveranstid m.m.

  2. #22
    JBs avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    168
    Jobb
    Arcam AB
    Klubb
    Kungsbacka MFK

    Standard

    Bra att du blev nöjd, men lurad blev du ju inte!
    Tycker det är tråkigt när man börjar en tråd med den rubriken, inte ens ett frågetecken i rubriken.

    /Jonas

  3. #23

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av JB Visa inlägg
    Bra att du blev nöjd, men lurad blev du ju inte!
    Tycker det är tråkigt när man börjar en tråd med den rubriken, inte ens ett frågetecken i rubriken.

    /Jonas
    Är det bra nu?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •